掃呢頁CODE去手機

2014年9月17日 星期三

給員工的信 點解炒你? 賴「盜版」「零售業銷售下跌」




【無綫炒人】給員工的信 點解炒你? 賴「盜版」「零售業銷售下跌」

2014-09-16 17:46:00



之前報道已經講過,由於無綫打錯如意算盤,投入大量資源去世界盃,諗住吸更多新客,點知收回嘅利益同投入嘅資源不成正比,業績下滑,有傳會裁走過百員工先止血。

今日無綫果然宣佈裁員,仲要係即炒嗰隻,被炒嘅員工,有遣散費,代通知金,一嚿特別酬金,同埋一封信,封知下款係無綫總組理李寶安,話俾啲員工知點解要炒佢哋,但內容完全冇提世界盃喎:

「二零一四年之首三季快將完結,在此期間,本港零售業銷售額持續下跌影響廣告收入增長,猖獗的盜版行為亦對我們在香港及海外的收費電視業務造成不利影響。其他未來挑戰亦包括因新免費電視持牌人的加入而令競爭加劇,成本上漲。目前的環境迫使我們必須提升效率,重整一些運作模式及節目資源。」

入面提到無綫業績下滑嘅原因係「零售業銷售額持續下跌」搞到冇廣告,仲有「猖獗的盜版行為」,千錯萬錯都唔係無綫製作節目質素下降的錯,唔係「落錯注」買重世界盃投過太多資源的錯,明晒。



鍾意就快D Share啦!