掃呢頁CODE去手機

2014年9月17日 星期三

[FACE 382 專訪] 簽大台似落注 高鈞賢:連輸九年仲唔走咩? 高鈞賢,MF,




真人騷

簽大台似落注 高鈞賢:連輸九年仲唔走咩?

從首屆香港先生冠軍做到變御用斯文敗類,從 21歲做到 30歲,高鈞賢說他離開大台的消息一傳開,收到的電話和訊息清一色是恭賀,其次就是傳媒想誘導他數臭前東家的,都被他一口拒絕。而訪問全程,他也的確是出盡氣力念大台的好:「去到最後,余詠珊好出力挽留我,真係好動搖,不過人事部打俾我,叫我喺兩個鐘之內簽名。」得兩個鐘決定?我覺得似威脅多過似挽留。

「其實機會唔係冇,舊年本來可以去北極跑步,但撞咗要剃頭開《食為奴》,經理人勸我唔好推,一推會得罪好多人。」

有劇你拍仲唔當啲監製神咁拜,你個二打六學人推劇,係唔係唔想撈?

「諗諗下我形象太乖、缺乏特點,可能佢哋特登俾多啲咸濕佬、呃女人錢嘅角色我做,都係想我個性鮮明啲,都係為咗我好。」

一片苦心咁都俾你睇得穿,咁好又點解要走呢?

「有人話,做娛樂圈就似喺賭場賭錢,臨約滿時我不停諗呢句說話,九年喇,我不停落注不停咁輸,輸淨唔係好多咋,係唔係應該要出去行個圈換個場再落注呢?」

係囉,呢句講得至有道理,打麻雀食極唔出都識去個廁所轉個運,賭足九年輸足九年,難道還要貪個輸家位坐得耐有感情,傻的嗎?







大台係……女朋友

無綫同我,其實有啲似拍拖,總係 Timing錯咗,搞到最後段關係唔 work。

點解咁講呢?

我入行第二年,就被派去演《幕後大老爺》,但係我根本唔識做戲,根本唔知咩叫古裝,經過呢次,好正常,仲邊有監製夠膽俾機會我?跟住就係前幾個月就嚟滿約,余詠珊親自留我,我當下非常之動搖。但係人事部打俾我叫我喺兩個鐘頭之內決定……我已經花咗九年時間喺呢度,未來叫我喺兩個鐘頭內決定,咁輕率,我覺得過唔到自己嗰關。

余詠珊點留你?

佢叫我唔好走,佢話我等咗咁多年就係等呢一下,佢甚至話如果一年唔得,出年入返呢間 office搵返佢……嗰下聽到一定會動搖。但係好可惜,事後有日我想搵佢,佢又咁啱唔喺 office,所以我話似拍拖,大家 timing唔啱。

點解你會信余詠珊?

我好信佢,因為好多機會都真係因為佢得到,係佢搵我去北極跑步、係佢派我去巴西做世界杯。雖然北極最終因為要開劇去唔到,但係去巴西,真係我入呢四年過得最開心最有希望嘅一個月。

點解去巴西係四年來最開心嘅一個月?

因為我最近四年角色都唔多,每套劇得一兩集,甚至係得幾場,呢場拍完換個場,已經係唔同導演唔同班底。喺巴西,我四年嚟第一次可以同同一班人磨合、 build up感情,四年嚟第一次覺得自己係一個團體嘅一份子。所以我話要多謝余詠珊,我都話走囉,呢個機會佢大可以俾第二個。就算係約滿最後一日,都係佢親自打嚟,話未試過擺咁多心機留一個人,話出邊遇到咩事, TVB嘅大門隨時為我打開。喺呢度,俾個機會我多謝佢……我係諗唔通,點解到最後一年至做呢個動作。

係囉,點解呢?

唔怪得佢,我都有做生意,我一個細細間嘅鋪頭仔,人事關係處理上嚟都好複雜,無綫咁大間公司,佢哋咁嘅位,又的確好難下下同我哋面對面嘅。

大台係……我阿媽

下一步計劃是甚麼?

同一間內地經理人公司傾咗七八成,做埋手頭上嘅嘢,就會飛去北京住一段時間。上面機會多,但係地方更大人更多,決定咗上去,我就要成個人投入先至可以融入當地文化,得到更多機會。

屈就九年,怕不怕一旦重新開始,雄心壯志期望過高?

咁又唔會,我唔再係 21歲,唔再係嗰個啱啱選完港男嘅𡃁仔。人人話無綫似少林寺,我覺得呢句話係真,呢九年我真係咩都做過、咩都試過,我出去,係抱住學習嘅心態,最想搵個真正瞭解我嘅經理人,陪我一齊經歷高低。

高大靚仔,一出道就係香港先生冠軍,你無諗過九年後自己係咁呢?

真係冇諗過,當年一返香港就攞香港先生冠軍、一出嚟就有二百幾個 fans幫我搞活動、全香港人都知我叫高鈞賢,真係覺得乜都唔使驚。入行前做 model,我仲記得當年攞份無綫合約俾個 model同行睇,有銜頭、有底薪、一簽就八年,佢不知幾羨慕:「你就好啦……」結果呢?九年之後,嗰個朋友轉咗行、結咗婚、生咗三個女,人哋一早已經撈得好掂……

其實你有冇照下鏡,問下自己係唔係真係有咸濕佬、呃女人錢氣質?

冇喎……我有諗過呢個問題,可能係我形象一直太乖,冇乜新聞又冇乜個性,公司都係特登俾我賞試呢啲角色,等我性格鮮明啲啫……

原來無綫用心良苦,你咁都睇得出?

我覺得無綫似係我親生阿媽,係佢生我出嚟、養到我咁大、又幫我實現夢想,但係佢親生仔女實在太多,我要等佢再留意我、再寵愛我,真係要花好多時間。

少男

港男

處男作《肥田囍事》

賤男

古裝男《幕後大老爺》

男朋友《忽然 1周》圖片

《蘋果日報》圖片

辭職男《蘋果日報》圖片

大台係……老虎機

聽講你曾經患上情緒病?

係,四年前。當時工作唔如意,八成角色都係嗰啲(斯文敗類),又俾公司凍薪。我唔開心,又要死撐唔俾人知,於是出盡力去打籃球尋求嗰一下掌聲同快感,點知仲要打跛腳,搞到半年無工開、騷錢唔夠倒爭返公司三萬蚊。

最低潮時期你銀行淨返五萬蚊,其實都唔算好窮。

唔係窮到燶,但冇工開又要供車供樓供保險壓力好大。人哋以為我好掂,但係我實質掂唔掂,阿媽一眼已經睇穿。我仲記得當時瞓喺醫院張床,阿爸阿媽話叫我攞個銀行簿仔出嚟想幫我,真係喊咗出嚟……我十五歲就開始打工,十八歲自己買車,連大學都係自己供自己讀,冇諗過倒咗廿六、七歲反而幫唔補唔到屋企,掉轉頭靠父母。

病情最後能靠吃藥看醫生解決嗎?

我睇咗一次醫生咋,每個月覆診貴,每次攞藥成千蚊仲貴,結果都係唔敢再睇醫生,決定靠自己解決。其實香港人邊個無壓力,啲朋友個個月搵十萬一樣覺得壓力大、唔夠使。又係咁啱,就喺最低潮時,朋友開車房預埋我一小份,開鋪頭賣衫又預咗我一小份。有人話過,做娛樂圈就好似賭錢落注。都咁多年囉,我不停落注不停輸錢,都係時候要學下分散投資。喺同一個地方落咗九年注都仲係未有回報,喂,我啲本錢就嚟無晒,係唔係應該要出去行個圈呢?

而家車房同賣衫生意做成點?

幾好,有啲錢搵。賣衫本來賣女裝,嚟緊我哋想設計埋男裝,我自己做 model,慳返個錢請 model仲可以代埋言。車房兩間分店都唔錯,年頭就係因為車房有錢分,我買到自己第一架二手波子。

所以你其實應該多謝無綫,唔係佢投閒致散,你又邊有時間搞副業?

你咁講都啱。所以好多人話我喺無綫浪費九年青春,我唔同意。青春本來就係攞嚟浪費,唔浪費又邊有得成長?人生就係咁,每一步都會賺到經驗賺到經歷,有危自然會有機。電視台入面好多人想走,但係又驚呢樣驚嗰樣,怕未知唔敢走,我喺加拿大參加 Sunshine Boy選舉係第一屆,返香港參加港男又係第一屆,我覺得我有 guts,你唔敢,就等我行第一步去做第一個。

等一個……朱麗倩

戀上過沈穎婷、葉翠翠、粉絲 Grace和㗎妹,我問高鈞賢感情狀況,他說感情上屢敗屢戰總算知道自己要的是甚麼:「我經歷緊事業新開始,一定好艱難,需要特別專心,我好希望有個明白我嘅女仔,俾到空間我,留喺我身邊支持我。就好似劉德華個老婆咁。」

朱麗倩?咁咪要等你廿幾年?

「咁又唔使佢等廿幾年……但我始終覺得感情係兩個人嘅事,最多都係兩家人嘅事,低調啲,我哋自己知咪夠囉。」

兩個鐘下來,其實我還有一個問題百思不得其解,眼前這個男生彬彬有禮一表人才,到底哪裡長得像咸濕渣男?明明大把人可以用,點解套套劇都係陳展鵬加黃浩然,點解?



鍾意就快D Share啦!