掃呢頁CODE去手機

2014年9月17日 星期三

[FACE 382] 6定 6+  iPhone買唔買? MF,




全知言

6定 6+  iPhone買唔買?

上週五( 12日) iPhone 6開賣,相信大家都見識過,成班朋友、同事下晝 3點個個都狂㩒 F5或者狂㩒手機 Apple Store app,新 iPhone瘋癲全城。

有人話新機冇新意、得個貴字,不過依然抄得勁。除咗一眾「果農」外,連一眾星都想做果粉。心悠 BB最想有部 6 Plus,仲話最想 iPhone可以幫手開門,唔使帶鎖匙出街。估唔到一班女神都咁「 phone」癲。



其他影片:>>藝人篇
>>街坊篇







劉心悠:開埋門就最好

兩部機對我嚟講都好吸引,但如果要買一部,當然揀 6 Plus,因為有「 Plus」嘛。今次最吸引我嘅係用電量,可以用得長時間。如果以後對手機講開門佢就開門,就咁返到屋企,唔使帶鎖匙就最好喇。

莊思敏:最想有得換電

已經出盡力搜羅,諗計攞第一批機。我覺得金色同太空灰色都好靚,會考慮金色嘅 6 Plus和同太空灰嘅 6。 iPhone最吸引我係 user freindly, Android機對我來講有點複雜。總之 iPhone出新機會不斷買,但 iPhone最想有嘅 function就係可以換電,唔想成日要帶住叉電綫,插蘇、尿袋出街,有得換電就最好。

葉念琛:最好有人送

有興趣買,搵緊人幫手, 6或者 6 Plus都唔緊要,有就得喇,最好有人送唔需要有新功能,我只係用來打電話同上網。

陳嘉桓:眨眼影靚相

睇完發布會對 iPhone 6熱情冇以前咁大,我想等朋友買咗,再摸吓實物感受吓先。我覺得 iPhone原先 size係最好,但𠵱家對女仔嚟講好難揸,今次絕對唔係早買早享受。我會買金色 64GB, 128GB對我來說太多了。我想佢有眨眼影相嘅功能。

王敏奕:想 check埋心跳

我會等我部電話進一步損壞先啦,潮流呢啲追唔晒嘅。我每次都係等新款出咗,舊款機就平喇,對我嚟講用到就得,咩色都冇所謂,因為我會將電話貼滿粉紅色貼紙。我最想 iPhone有 check心跳功能,因為做運動時知道心跳好有幫助,有埋呢個功能就正。

港女愛細 size

未有 iPhone 6前,個個都嫌 iPhone嘅 mon太細,但𠵱家 iPhone 6出咗大 mon,同其他手機睇齊,點知就有唔少人話佢太大,尤其係女仔。當然女仔最緊張係影相功能,同埋想部手機顏色 sharp啲,講到尾都係要靚。

Stella  19歲

iPhone 6不吸引我,覺得好一般,覺得似 iPod加大版。如果手機顏色多啲就好,金銀灰好悶。

Leo  22歲

我會買 iPhone 6 Plus,因為呎吋大,用部靚少少啦。加上我手大嘛,拎上手感覺舒服啲。

Step  19歲

我會選 iPhone 6,因為我想一隻手完全控制,加上我鍾意細呎吋嘅手機。聽講話影相好咗。



鍾意就快D Share啦!