掃呢頁CODE去手機

2014年9月23日 星期二

綾瀨遙出寫真集造勢 F Cup巨乳同性都撐 綾瀨遙,BKD_S,




綾瀨遙出寫真集造勢 F Cup巨乳同性都撐

2014-09-22 21:36:00



日本女星綾瀨遙未紅時做過水着偶像,當走紅後就減少露肉,趁佢主演套NTV新劇《今天不去上班》下月開播,為咗迎戰澤尻英龍華嘅富士新劇《First Class 2》,綾瀨遙今次扮演30歲處女,近日就落力四出谷劇,唔止幫今期雜誌《anan》擔任封面女郎就輕露事業線,佢今個星期仲推埋遠赴威尼斯取景嘅全新寫真集《MOMENTO》,又係趁30歲前留倩影。

至於湘南美容外科醫療中心日前公佈嘅一項調查,發現300名受訪女性顧客當中,佔半都希望擁有綾瀨遙嘅F Cup上圍,一啲有下垂同埋八字波煩惱嘅女士,大讚遙妹雙峰既豐滿又有線條美,係同性羨慕之處,而倖田來未、壇蜜喺呢項調查都佔小量得票。











鍾意就快D Share啦!