掃呢頁CODE去手機

2014年9月24日 星期三

[FACE 383] 李敏鎬男神的特權 李敏鎬,MF,




從機場行出嚟,身邊只有兩個保鏢同經理人,但係高人一等嘅李敏鎬,始終係焦點!

全知言

李敏鎬男神的特權

想見韓星,最簡單直接方法,就係每日都喺首爾仁川機場打躉。話說月中,全知言去咗首爾快閃玩幾日,回程就喺仁川機場見到全知言嘅男神李敏鎬喇!

話說上週日( 14日),李敏鎬從泰國出席完百貨公司活動返韓,有粉絲接機就預咗,所以男神都已經戴定副超準備任影。但係男神實在太吸引,閒閒哋已經有過百粉絲迫爆機場,水洩不通就唔使講,弊在男神連要向前行都有難度呢!結果李敏鎬身邊嘅保鏢搞唔掂,要勞動到機場嘅保安哥哥幫手開路,保安仲安排男神嘅座駕行巴士線離開,等佢可以順順利利賣甩 fans返屋企。呢啲特權?香港任何一個星離開機場都唔會有啦。

今個月 13號,男神去咗泰國 MBK百貨公司炸雞旗艦店開幕。輕輕鬆鬆,又袋一筆。網上圖片

全黑打扮,仲要加黑超、黑帽同埋黑色耳筒, fans一樣認得死跟。結果,敏鎬被包圍了。

機場保安專登畀李敏鎬嘅座駕行巴士線,其他私家車平時唔能夠行㗎!



鍾意就快D Share啦!