掃呢頁CODE去手機

2014年10月24日 星期五

[忽然1周 - 1004] 姣精唔收手 網民再篤蔡思貝 蔡思貝,MW,




媽咪姐

姣精唔收手 網民再篤蔡思貝

大台「新一代姣精」蔡思貝雖然有《狂舞派》舞蹈總監、同居男友麥秋成,但繼續溝仔喎。早前拍《衝線》嗰陣,蔡思貝先向對手羅仲謙發姣功,再冧「巨聲大孖」周志文。有雜誌仲斷正佢同周生喺鏡頭後大玩摸手仔兼成日 send瞹昧 message,周志文個有米女友 CoCo袁聖殷即刻狠飛賤男兼趕佢出貝沙灣愛巢。







不過蔡思貝被踢爆做小三後,仲繼續 post同劇中演員嘅 gathering相,當中除咗有新歡周志文外,仲有大隻仔溫家偉同吳若希等。不過有網友就留言篤爆早幾日親眼見到蔡思貝同周志文係街上又攬又拖,仲話對佢好失望。而蔡思貝就咁回應:「我們不是拍拖,想不到做朋友也這樣困難,謝謝關心:)」又攬又拖都只係 friend?好大方啊!

蔡思貝(中)喺 Instagram擺咗佢同新歡周志文(左一)等嘅食蟹相,即刻俾網民踢爆佢同周生當街攬拖。但阿 Sisley蔡梗係否認啦。

周志文舊愛 CoCo喺 Instagram post靚相,話講大話嘅人唔會改,佢個密友黃子菲即刻力撐。而蔡思貝男友麥秋成(圓圖)至今未回應。



鍾意就快D Share啦!