掃呢頁CODE去手機

2014年10月30日 星期四

[壹週刊 - 1286] 跟得許安 陪 Sammi日操八小時 Sammi,許冠傑,Sam,鄭秀文,M1,




當日出席完活動的許志安,即趕到排舞室探老婆班。

探熱針

跟得許安 陪 Sammi日操八小時

十二場的跨年演唱會已進入倒數階段, Sammi開始進入軍訓式排練,每日跑步、健身、排舞,最少八粒鐘。許志安做「跟得老公」陪操,「冇理由佢 fit,但我 fat㗎!」許志安大條道理。

朝早八點起跑

事隔五年再踏紅館, Sammi個唱八月初公開發售門票時,半個鐘內被黃牛黨擸清,票價更炒高五倍。

一加再加,十二場頂磅,已經開始加操的 Sammi,每朝八點準時起身跑步,再跟健身教練做負重練習,鍛鍊心肺機能,之後轉場到排舞室,跳足五粒鐘。

「 Sammi生活好有規律,一早起身同安仔去跑八公里,之後約教練做 gym, train完再去排舞。飲食方面亦好節制,餐單搵營養師設計,戒澱粉質,食菜同生果,安仔陪佢一齊,都冇啖好食。」 Sammi身邊人透露。

操足八粒鐘, Sammi離開排舞室時依然生猛,同一班 fans有講有笑。

一輪勁歌熱舞後, Sammi汗流浹背,滿面通紅。

每朝許志安都陪老婆到寓所附近的跑步徑跑八公里練氣,兩公婆邊跑邊拖手。

撇兄弟搵老婆

上星期, Sammi如常現身排舞室,著住運動服、貼身 leggings的她,明顯再瘦了一圈,身形更加火柴。到埗後,先進行熱身,已經操了一個上午的 Sammi,與超過廿名 dancers跳完一輪後, dancers休息,她卻對住鏡,獨自重複練習舞步,精力十足。

「今次個騷都係快歌為主,跳舞部分仲要多過以前,又加插咗好多高難度動作,所以 Sammi提早兩個月就開始彩排,仲叫助手拍片紀錄排舞情況,返屋企繼續練習。」身邊人說。

同一日,許志安同 Big Four出席完活動後,即撇低幾兄弟趕到排舞室搵老婆,逗留約二十分鐘,安仔走先。隔一陣, Sammi亦離開。

Sammi在健身教練指導下做負重練習,務求練出生猛「老鼠仔」。

Sammi每日都吩咐助手拍低排舞情況,方便返屋企再練習舞步。

五年前的演唱會, Sammi在台上輕易做出一字馬、擘髀等高難度動作。



鍾意就快D Share啦!