掃呢頁CODE去手機

2014年10月30日 星期四

[壹週刊 - 1286] 胡定欣高危低頭族 胡定欣,M1,




邊行邊打 WhatsApp,戴住黑超嘅胡定欣,沿途行路唔帶眼,好在冇撞到人。

同你吟一吟

胡定欣高危低頭族

智能手機普及,食飯搭車行路去到邊睇到邊,機不離手「低頭族」最大盲點係行路唔帶眼。早幾日《壹》仔响中環撞到胡定欣,戴住黑超,能見度已經差一截,仲要著住三吋暗踭波鞋,一邊行一邊篤手機玩 WhatsApp,沿途冇行差踏錯撞到人,算好彩。

直至要過馬路,胡定欣知危險唔敢再篤,於是改同對方通電話,仲小心到用隻手遮實個口,驚死附近有人聽到。

胡定欣最終目的地係去停車場攞車走人。即係咁,如果真係有急事一定要篤電話,點解唔企定定呢?篤住行好危險㗎,就算唔驚撞到人,自己仆親都唔好尤其係閣下個鼻,咁高咁直,一定唔襟撞。

過馬路,胡定欣終於收手,唔打 WhatsApp改講電話,但佢一直用手掩住電話筒,好秘密。



鍾意就快D Share啦!