掃呢頁CODE去手機

2014年10月6日 星期一

臨記公司老闆劉文俊 政總企5個鐘好過做電視台臨記 劉文俊,




【霞姨!】臨記公司老闆劉文俊: 政總企5個鐘好過做電視台臨記

2014-10-05 23:41:00



黃海權聲稱去政總返工受阻,原來當日他是以臨時保安身份返工。

本月3號現身政總、因封路致返唔到工的中年男子,被網民發現原來是臨時演員黃海權;黃海權接受本報電話訪問,披露自己是政總臨時保安,當日只是返工做保安。

身為臨記公司老闆的劉文俊今日在電話中透露,到政總企五小時,收入比平時高一倍。他說﹕「我認得佢(黃海權),好似做咗兩、三年。我唔知第幾手啦,但咁企五、六個鐘,由發出嗰個到佢起碼收三舊(百),好過做電視台臨記,五個鐘得一百五十蚊。」

劉文俊直言如果有人畀錢叫帶隊「開工」亦好難推,他說﹕「搵食好艱難,可能有人撘上撘搵你幫手,一推就斷咗後路。喺支持學生角度咁做梗係唔好,但從生意角度又唔可以得失。」劉文俊還打比喻,如佔中與反佔中都有幕後老闆,相信要請學生做臨記較困難,他解釋﹕「一個有心,一個為生活,你唔會叫黃海權企足七日七夜囉,唔似得班學生。」



劉文俊經常做惡人,早前接受本報專訪即場示範 (資料圖片)



鍾意就快D Share啦!