掃呢頁CODE去手機

2014年10月11日 星期六

每星期都坐港鐵 官恩娜:做乜搞到件事咁陰謀論? 港鐵,官恩娜,政治時事,




【大家諗多咗】每星期都坐港鐵 官恩娜:做乜搞到件事咁陰謀論?

2014-10-10 23:41:00



(官恩娜facebook圖片)

噚日官恩娜(Ella)話因為港島塞車,所以改搭港鐵,Ella留言:「十五分鐘的車程﹗用了我兩小時....一整天都在遲到﹗我真的很想哭﹗」(新聞連結: http://bit.ly/1EDpSWH )

今晚Ella就喺facebook解釋事件因由:「當日我因私人理由開車帶著我妹妹和她的初生BB 還有很多貨物 …要在東半山去到幾個不同地點 …大概是下午的三點至4點時分 …首先要在東山臺徒拔道附近去到大坑 …之後在大坑山路回到到東山臺附近…當時在山上面的車輛基本上是完全不動… 在回到東山臺之前因實在是太塞車 我決定從樂活道下山 放棄原本要做的事情 結果也是一樣完全不動!如果真正知道山路當日情況的人,就知道我沒有講大話 …好不容易才落到銅鑼灣,最後決定把車輛拍(泊)到時代廣場,坐港鐵到上環繼續當日其他要做的事情…可惜都是遲到!我在港鐵拍了一張照片,想表達遲到很難受…都唔得? 都要鬧?而且我不嬲個個星期都會搭港鐵…睇番我instagram就知!係咪大家諗多左(咗)呢?」

Ella又喺fb貼咗張喺港鐵嘅照片,然後再解釋:「好多比較有真正留意我嘅人同我講...有好多人張(將)我坐港鐡同某些事情攞埋嚟一齊講...我真係好奇怪...我不嬲一星期都會坐一兩次港鐡㗎係你地(哋)平時冇留意到...做乜攪(搞)到我件事咁複雜同陰謀論????」





(官恩娜instagram圖片)







Ella噚晚喺呢張相留言:「很想哭」(官恩娜facebook圖片)



鍾意就快D Share啦!