掃呢頁CODE去手機

2014年10月13日 星期一

秋生斥反佔中人士 想繼續搞亂香港 佔中,黃秋生,秋生,政治時事,




【撐留守公民廣場】秋生斥反佔中人士 想繼續搞亂香港

2014-10-13 18:35:00



(facebook圖片)

連日好關心一班集會市民的黃秋生,對於今早警察聲稱清除路面障礙物及戴口罩反佔中人士的行為,本報今日也電話訪問秋生,問他有何看法。秋生表示:「香港好多人阻住好多人,阻礙就推開佢,係唔可行嘅。總有個理由,你呢個運動嘅特色,就係阻礙,問題係用乜嘢方法,譬如話我阻礙你,但冇用暴力,去推開你或使用武力,但你就用暴力清場,咁係唔啱。」

秋生批評反佔中人士做了警察的工作,秋生說:「衝鋒隊啦,以後稅收交俾佢哋,警察,可以收皮,係咪咁嘅意思?」秋生認為,大家應該互相尊重對方的觀點,但暴力對抗是不對的。

秋生續言:「你推人、傷人、扑人,當然唔啱,其實佢哋係咪唔想集會人士退回公民廣場,嗰啲人想佔中人士繼續留低。」

秋生形容,反佔中人士想繼續搞亂香港,秋生又指:「依家商討退回公民廣場,其實呢個係一個唔錯嘅解決方法。呢班反佔中嘅人係想搞亂香港,好明顯,大家都話撤退,有一個方法解決,但佢哋喺呢個時候嚟搞事。」秋生又反問:「反佔中人士係咪想集會人士繼續留守金鐘道?」



秋生說:「有人和平表達訴求,有人暴力表達需要。無論立塲是對是錯,都属抽象的層面,但暴力,是行動的,是明顯地傷害他人身體,是危險的暴行,想象一下,若這批反對的暴徒是現在抗爭的民眾會怎樣?當然,這是他們想不到或不敢想的,或者,有人根本就希望香港變成一個用暴力解決問題的社會,擋我者,殺!」



秋生最新facebook留言道:「係咪以後戴個口罩出街就可以中意打邊個就打邊個呀?乜嘢動物要戴口罩出街?」



鍾意就快D Share啦!