掃呢頁CODE去手機

2014年10月25日 星期六

Mandy Lieu性感連身裙赴會 被笑指似內衣 Mandy,劉碧麗,BKD_S,Mandy Lieu,




Mandy Lieu以性感造型出席活動,可惜她的低胸連身裙卻被笑指似內衣。

next 1/1 pre

Mandy Lieu透露剛完成電影拍攝工作,稍後會回家鄉馬來西亞探望弟弟一家。

next 1/1 pre

名模Mandy Lieu性感現身鞋履品牌活動,可惜一襲低胸連身裙卻被指似內衣,她笑言:「我入面仲有着內衣,出面呢件唔係,不過都可以當內衣着。大會話要性感吖嘛,我有件褸,但我被逼除咗佢影相。」

她稱有機會見到設計師Giuseppe Zanotti感到很高興,並盛讚對方好人﹕「我之前拍旅遊特輯搵過佢,我只係畀咗兩個片段佢參考,佢就答應我可以嚟拍攝。佢帶我去參觀佢嘅鞋廠,仲畫咗對鞋送畀我,幅畫我鑲起咗,佢送幅畫畀我仲貴過佢送對鞋畀我。」

遭細佬投訴

Mandy透露剛完成電影拍攝工作,稍後會回家鄉馬來西亞,她說:「我細佬投訴我,話佢個囝囝已經一歲,我只係見過BB一次,我呢個姑媽係咪好衰?所以下個月會返去探佢哋。」



鍾意就快D Share啦!