掃呢頁CODE去手機

2014年11月21日 星期五

[忽然1周 - 1008] 「大奶」攞 fans禮物做人情 BKD_S,MW,




插圖: Wendy

揞名爆

「大奶」攞 fans禮物做人情

唔知大家有冇發現,好多有錢人係好鬼孤寒嘅!媽咪姐喺娛樂圈都見唔少呀,台灣當紅女歌手「大奶」就係其中之一嘞。

嗱,話得當紅,梗係搵埋唔少,亦有唔少粉絲。咁有一次「大奶」着到靚靚去個 friend嘅生日 party,仲拎住一份包得好鬼精美嘅禮物。主人家梗係 happy啦,有 face嘛!點知,去到拆禮物環節,壽星女一打開「大奶」個盒,裏面有張賀卡竟然係寫住俾「大奶」嘅,仲寫晒啲讚到佢天上有地下無嘅說話。一睇,就知份禮物係啲癡心粉絲送嘅,而「大奶」就睇都冇睇,隨手攞去做人情!

Well,當時喺 party好多人見住呢件事,「大奶」勁,惟有尷尷尬尬笑住話送過另一份俾個 friend。點知壽星女笑笑口話:「你又在家拿『另一份』給我嗎?」架,永遠都係自己丟嘅。

邊個係「大奶」?

1.除咗有大奶,仲有大眼。

2.未婚,但有個高大男友呢。



鍾意就快D Share啦!