掃呢頁CODE去手機

2014年11月21日 星期五

[忽然1周 - 1008] 余詠珊縮皮 騷價減半 嘟嘟㷫爆唔撈 MW,




做事向來講原則的嘟嘟,今次㷫爆並非純為錢,而是不滿余詠珊出爾反爾,口爽荷包𣲷!

娛樂喧

余詠珊縮皮 騷價減半 嘟嘟㷫爆唔撈

鄭裕玲(嘟嘟)屹立大台多年,據知這位台柱騷價逾 5萬,換句話說做一小時司儀已穩袋 10萬。

本刊收到消息,綜藝科揸 fit人余詠珊,乘着近期播放的《超齡打工假期》口碑不俗,打算斟嘟嘟拍新節目《 Do姐去 shopping》,酬勞亦照嘟姐收開的價錢。萬事俱備,惟經常使大個頭的余詠珊,近日遭公司勒令要緊縮開支,余惟有向嘟嘟開刀,反口壓嘟嘟一半人工。據知向商台請定假的嘟嘟氣難下,嬲爆嗌唔撈。







自 14年前與黃子華拍完收視爆燈的《男親女愛》後,嘟嘟只做大騷司儀及綜藝節目主持, 11年開始更以天價時薪 4萬落戶商台開咪主持《口水多過浪花》,收聽率及口碑都不俗,可見她有價有市。她在節目中常說:「拍劇咁辛苦,唔好再搞我,除非個對手好正。做主持就唔同,輕輕鬆鬆就收工。」

余詠珊一手策劃的綜藝節目,慣用大星加上經常出國,不少節目都「使大個頭」。近日大台下令緊縮開支,余惟有臨時 cut嘟嘟在新節目的人工,令嘟嘟相當不滿拒拍。

侍應導遊乜都做

嘟嘟在《超齡打工假期》,孖實王菀之到首爾打工。嘟嘟唔介意着制服做侍應同導遊,而且態度專業,受網民激讚。

承諾開工 3小時

嘟嘟貴為大台台柱,近年她專注包辦大台各大騷司儀,據知其騷價逾 5萬,難怪她無心拍劇。而大台自從余詠珊入主成為綜藝科揸 fit人後,愛以真人騷模式拍節目。繼早前找來謝賢、胡楓及 Joe Junior拍《三個小生去旅行》效果不錯後,隨即開拍另一節目《超齡打工假期》。原本對綜藝節目興趣麻麻的嘟嘟,經余多番游說後,最後竟然願意成為首輯節目的嘉賓。知情人透露:「 Sandy(余詠珊)多搞作就係人都知,原本嘟姐唔願做㗎,因為佢唔鍾意拍外景節目,驚曬親皮膚。不過珊姐就講明開工時間每日只需要三、兩個鐘,又會盡量揀朝早同黃昏先拍,最後先𠱁掂嘟姐拍《超齡》個節目。」

在《超齡》中,嘟嘟孖實王菀之到首爾打工,上周播出一連四集,平均收視達 20點,收視算有交代。余詠珊亦早已預計嘟嘟有叫座力,節目未播出,已斟她獨自孭飛另一新節目《 Do姐去 shopping》,價錢亦照舊用原價,即十集節目嘟嘟便袋硬 50萬。

一綜藝科工作人員透露:「 Sandy好聰明,佢知道嘟姐最鍾意 shopping買靚嘢,一定應承。節目初步構思話會去南非揀鑽石、英國買名畫等等。 promo(宣傳片)都拍咗,藝術成分好高,唔係純買手袋靚衫。嘟姐好滿意,仲同商台度咗出年年頭請兩星期假去拍㖭!」

品味做 gimmick

嘟嘟平時睇開外國雜誌,置裝亦會參考當季的 fashion show,因此新節目以其品味帶觀眾去濕平,極具 gimmick。但由於大台要縮皮,嘟嘟新節目隨時冇機會面世。

圖片

走高貴路線

大台原先打算在新節目中,讓嘟嘟刻意轉形象走高檔路線。據知嘟嘟對此甚滿意。

節目巡禮有介紹

據知新節目已籌備近兩個月,月初節目巡禮上嘟嘟率先介紹,更謂將會帶大家到南非揀鑽石,倫敦睇油畫,但最後大台已將拍攝地點由歐洲改往亞洲。

歐洲變亞洲

萬事俱備,但近日卻生枝節。據知向來有鋪「超支癮」的余詠珊突收到上頭指令,講明新節目「唔可以 over budget」。為免成高層箭靶,余詠珊左諗右諗下,最後決定「犧牲」嘟嘟,「 Sandy心知肚明啦,又南非,又英國,一定會 over budget喎!佢覺得最大嚿錢係花喺嘟姐人工上,所以惟有從呢方面入手。嗰日佢約咗嘟姐返公司傾,話公司冇 budget,可唔可以一人讓一步,騷錢減一半,幫公司渡難關。唔單止咁,佢仲話為咗慳錢,由原本去南非、英國,改成日、韓、台灣、泰國等。嘟姐當堂呆咗啦,由歐洲改去亞洲都算,但人工係唯一底線, cut騷錢分明做壞規矩。嘟姐話以前拍《男親女愛》、《一筆 out消》都習慣帶私伙衫、 set頭同化妝,唔係第一日貼錢打工,但呢啲係佢自願。今次佢覺得 Sandy口爽荷包𣲷,依家忽然反口,所以特別嬲。」知情人續說。

據知,㷫過火屎的嘟嘟有感氣難下,日前已向商台銷假,索性罷拍。余詠珊如意算盤打唔響,新節目好可能胎死腹中。

商台請假

自從在商台當 DJ後,嘟嘟除了大台司儀外,已不願接拍劇集或綜藝節目。但近日嘟嘟向商台請假拍大台新節目《 Do姐去 shopping》,惟最後因被減人工而可能拉倒。



鍾意就快D Share啦!