掃呢頁CODE去手機

2014年11月30日 星期日

15年緣份 古巨基尾場驚喜登場Jade再次自拍集郵 Jade,古巨基,關心妍,




關心妍自爆曾於15年前與一名男歌手合照,更因為他以入行,原來他就是基仔。

next 1/1 pre

關心妍受歌迷感動,更含淚下台親親歌迷。

next 1/1 pre

關心妍看到歌迷的驚喜再度落淚,邊唱邊對歌迷高呼:「我愛你哋啊!」

next 1/1 pre

關心妍看到歌迷的驚喜再度落淚,邊唱邊對歌迷高呼:「我愛你哋啊!」

next 1/1 pre

關心妍換上黑色服裝於Encore中登場獻唱。

next 1/1 pre

最後神秘嘉賓原來係基仔。

next 1/1 pre

頓時變成小歌迷嘅關心妍。

next 1/1 pre

頓時變成小歌迷嘅關心妍。

next 1/1 pre

自拍,15年後再次合照。

next 1/1 pre

15年前的合照。

next 1/1 pre

最後關心妍以《你有心》結束一連兩場的個唱。

next 1/1 pre

關心妍向觀眾說再見。

next 1/1 pre

歌手關心妍(Jade)到九展舉行演唱會,期間Jade多次受歌迷感動,三度落淚,化身成迷人Pink Lady的Jade看到歌迷特設的「手機星海」感動不已,含淚下台親親歌迷:「咁Surprise,不如落台玩吓!」當唱到《關心心妍》時,歌迷舉起早預準好的粉紅色Banner,Jade看到歌迷的驚喜再度落淚,邊唱邊對歌迷高呼:「我愛你哋啊!」

Encore再度出場的Jade換上黑色裙登場,大唱《仍想念你》,隨後Jade又介紹神秘嘉賓:「15年前,我參加歌唱比賽,一個人去到上海,第一次見到男歌手,第一次膽粗粗咁走埋去同佢影相,我亦因為佢而想做一個歌手。」頓時音樂隨即播起《愛得太遲》,而原唱者古巨基亦驚喜現身!唱畢後,螢幕出現兩人當年的合照,而基仔即說:「15年前我唔係個個都影相,係淨係同佢影過。」哄得Jade變身成小歌迷,最後Jade以一曲《你有心》為演唱會完美落幕。



鍾意就快D Share啦!