掃呢頁CODE去手機

2014年11月24日 星期一

黃婉曼遲到45分鐘 Theresa嬲爆零交流 黃婉曼,




黃婉曼遲到45分鐘 Theresa嬲爆零交流

2014-11-24 15:35:00



(攝影:沈健程)

今日傅穎(Theresa)同啱啱新婚嘅黃婉曼(Icy),一齊喺大埔出席聖誕亮燈活動,但係就出咗少少意外,就係新任人妻黃婉曼遲大到,足足遲咗45分鐘,搞到Theresa喺度呆等。

之後喺台上,兩個人零交流,Theresa話Icy有向佢道歉,解釋係交通問題,佢話:「我出道咁耐,只試過一次車嘅問題遲咗20分鐘。」Theresa舊愛羅仲謙最近有傳向楊怡求婚,Theresa話:「係好事,開心事,近排都發覺好多偶像結婚生BB。」

遲到嘅Icy就尷尬咁自辯:「已經預早咗一個鐘,但截唔到的士。」佢仲話婚之後同老公各有各忙,可能自己旺夫,老公旺妻。咁會唔會送個BB畀老公做聖誕禮物?佢話:「朋友都畀好大壓力我,抖下先,唔心急。」





黃婉曼足足遲咗45分鐘。







喺台上兩個人零交流。









鍾意就快D Share啦!