掃呢頁CODE去手機

2014年11月17日 星期一

剝衫除鞋貓樣盡出 傅明憲豪放攬仔玩到癲 傅明憲,BKD_S,




【短片】【C1頭條】剝衫除鞋貓樣盡出 傅明憲豪放攬仔玩到癲

2014-11-17 00:45:00



其他影片:>>






剝衫除鞋貓樣盡出 傅明憲豪放攬仔玩到癲

傅明憲99年與香港上市公司海域集團主席葉劍波在美國秘密結婚,但後來葉劍波因涉商業罪案被判入獄,兩人於08年離婚後,GiGi不久與細她11年的莊氏集團太子爺莊家彬譜出姊弟戀,兩人不時拍拖出埠感情相當穩定。小男友鮮有緋聞,但GiGi貪玩性格難改,年前曾被影到在夜場攬仔,同場的莊家彬醋意大發即場黑面捉GiGi訓話。

前日凌晨1時許,GiGi又再出動去中環Volar狂歡,據悉男友最近不在港,碰巧GiGi有一位朋友生日,故她悉心打扮穿上粉紅短裙晒腿現身。GiGi與兩名女友人先蹺住手行入酒吧,同行還有數名男士,GiGi起初坐在一角悶悶不樂,不停自隊香檳和抽煙;後來一名西裝熟男上前搭訕,兩人排排坐在梳化不停咬耳仔,又在暗黑環境下舉手機玩自拍。

兩杯落肚的的GiGi越玩越放,先與熟男隨住音樂「狂un」,其間GiGi突然出手想解開熟男衫鈕,熟男笑住反抗,GiGi即攬實對方條頸,男方借勢挨落GiGi身上,最終兩人一齊向後跌。友人見狀指住他們狂笑,但GiGi與熟男一於懶理繼續玩得癲,接着GiGi再出手捉着熟男的左腳準備除對方的鞋帶,對方大力縮腳,GiGi一時失平衡差點跌倒,最後要「腿張開」紮馬坐穩,但仍失手露出橫間內褲,儀態盡失。不過全晚熟男對GiGi可謂特別照顧,連去廁所都跟出跟入,形影不離。

玩到凌晨5時許,GiGi發現有記者在場,着急解釋是林建岳前助手生日:「個男仔係我朋友嘅男朋友。」之後眾人離開,先去附近茶餐廳醫肚,GiGi刻意與熟男保持一個身位,蹺住女友人同行,之後另一位男友人欲上前攬攬,GiGi即避忌說:「唔好攬我。」醫完肚後眾人在街上截的士,最後GiGi與兩名女友人同車離去,熟男未有同行。

GiGi雖然貪現,但與男友莊家彬感情向來穩定,因二人有共同嗜好,同樣喜歡滑雪,潛水,年前二人曾被拍到去沖繩出席吳辰君婚禮,五日四夜不避嫌同住一間酒店房,愛得癡纏。



(採訪、攝影﹕陳辰、朱志聰、吳耀輝)



傅明憲醉樣完成現形



佢喺場內玩到擘晒髀,冇晒儀態。



鍾意就快D Share啦!