掃呢頁CODE去手機

2014年11月4日 星期二

袁嘉敏懶理人緣差:沉默是金! 袁嘉敏,




袁嘉敏(右)近排認真是非多多,做咗女主角嘅佢被爆與何佩瑜等(左)不和,對於此事佢一於懶理,更拋出名言做擋箭牌!

next 1/1 pre

睇吓何佩瑜(左)擰到塊面幾歪就知佢有幾唔妥袁嘉敏(右)

next 1/1 pre

影合照時,袁嘉敏(左一)都特登企開啲。

next 1/1 pre

袁嘉敏喺微博呻苦獲粉絲支持。

next 1/1 pre

袁嘉敏引用Jim Carrey嘅名言撐沉默是金,之不過……即係邊個錯先?

next 1/1 pre

王晶(資料圖片)

next 1/1 pre

近日為王晶新片《鴨王》拍攝的袁嘉敏,在戲中將會「終極一露」,她出席新片拜神儀式時,因最遲現身,而被同場的何佩瑜(Jeana)及梁敏儀等藐爆!袁嘉敏事後更自言在戲中是第一女主角,不與Jeana爭戲份。直至今日,她在微博引用了喜劇演員Jim Carrey的說話,坦言自己在許多時間都是選擇沉默,她說:「昨早六點多離家去拍戲,一直拍至今早四點才回來,很累,很多時我沈(沉)默,因為我總是記住Jim Carrey說過:『我總認是我錯。因為不是你錯,便是我錯。如果我不是錯,就代表是你錯,而這樣你便要改變,而無人是喜歡被迫改變自己。』」



鍾意就快D Share啦!