掃呢頁CODE去手機

2014年11月4日 星期二

寒風中三點式出海 Jeana狂睇Dominic巨鵰 Jeana,




寒風中三點式出海 Jeana狂睇Dominic巨鵰



其他影片:>>






Jeana三點式晒半股 寒冰撼Dominic假雀

昨日何佩瑜(Jeana)、袁嘉敏、小白、梁敏儀、唐紫睿,還有男主角何浩文(Dominic)抵住轉涼了的天氣,在西貢一艘價值4,000萬的遊艇上為《鴨王》進行開鏡拜神切燒鴨儀式及外景拍攝,一班女演員均穿上三點式泳衣在船上行來行去,十分養眼。Dominic亦不執輸,穿着平腳泳褲的他,驚現巨鵰,相當搶鏡,巨鵰更吸引Jeana視線,數度狂𥄫。



■Jeana的前度曾經偷食,令她今後不想再拍拖。



■Dominic裝假狗晒巨鵰,Jeana都忍不住觀賞。



■袁嘉敏身上散發一股80年代性感女星的味道。

Dominic恨戰魯芬

Dominic的巨鵰成為焦點,他直認是為了角色裝假狗,他說:「係加咗嘢,戲名叫巨峰,不過係冇提子嗰隻,全世界係得我有,係好唔慣同好唔方便,𠵱家就咁企喺度要擘大對腳,坐低又卡住,去廁所又麻煩,以前係過一關,𠵱家要過幾關。」

Dominic表示巨鵰並不是想像中實用,他說:「好焗,所以準備爽身粉,呢個尺寸比自己大太多,自己本身夠用就OK,𠵱家分畀好多人用都得,𠵱家就算發夢見到都驚。」

Dominic透露在戲入面會跟不同年齡國籍的女士肉搏,他說:「會同唐紫睿,又有鬼妹,上圍豐滿嘅,最特別係同阿婆,我都唔知幾時開始膽生毛,一埋位就亂嚟,唔會尷尬。阿婆應該見慣世面,睇佢個樣係專業演員。」雖然嘗到不同的女士,Dominic心中最愛竟然是魯芬BB,他說:「自己本身想魯芬BB拍,知道佢冇好失望,佢係我女神。」



■唐紫睿跟何浩文有一場床上肉搏戲。



■《鴨王》一眾演員昨日冒住寒風穿上泳裝在遊艇上切燒鴨拜神。

爆前男友偷食

Jeana在戲中怕男友偷食,所以經常跟蹤監視男友Dominic,現實生活中Jeana都試過提心吊膽的日子,她說:「現實男友試過偷食,我揀隻眼開隻眼閉,不過始終有條刺,都係分手收場。」Jeana被問到是不是大家認識的人,她說:「唔知呢!不過嗰時我係入咗行,因為嗰時有咁嘅經歷,以後唔拍拖喇!因為最近迷上咗哥哥(張國榮),為咗佢可以唔結婚,佢係我心目中老公。」

採訪:譚倩宜

攝影:陳慧安

【三個粉絲去首爾】

追星實錄,即上韓劇讀:http://hk.apple.appledaily.com/kstar



鍾意就快D Share啦!