掃呢頁CODE去手機

2014年11月5日 星期三

[FACE - 389] 野佬𥄫中嫩口友坂做人妻 野佬,MF,




今年 27歲的朱韻韻除咗做人妻,睇真啲,又真係有幾分似當年友坂理惠(小圖)喎!

全知言

野佬𥄫中嫩口友坂做人妻

高登仔最鐘意係咩?全知言覺得係幻想囉。最近 Yellow!(野佬)出咗首新歌〈夫目前飯〉,一個月唔夠已經有近 3萬人睇過,有咩咁吸引?之唔係有足夠嘅幻想空間俾大家囉!

野佬 4個大男人今次好大膽, MV內容係話說其中一個成員娶咗個靚老婆朱韻韻,有日就帶晒成班同事返屋企食住家飯,當 4位同事見到人妻之後,大家都不約而同對呢位人妻產生幻想!故事內容講完,不如睇吓位人妻嘅私相簿,其實佢就係 27歲嘅朱韻韻( Angel),原來已加入模界超過 4年,不過一直只做平面 model,班野佬就話人係嫩版友坂理惠添。野佬成員何兆基話:「就係貪佢似友坂理惠有日本 feel之餘,外形又賢良淑德似人妻,總之就正」你班野佬真識歎!

MV入面朱韻韻做賢妻,照顧飲醉嘅老公之外,仲要照顧埋搞搞震嘅同事,斟荼遞水唔少得

今次野佬搵咗何兆基做人夫,搞到隊友小胡鬼咁羨慕!

MV抄足日本 AV人妻偷漢橋,充滿毒男幻想,何兆基話男仔一定睇得有共鳴喎!

野佬 4子去年亦搵過唐寧做 MV女主角,真係對人妻情有獨鍾喎!



鍾意就快D Share啦!