掃呢頁CODE去手機

2014年12月18日 星期四

[壹週刊 - 1293] 賣包收銀樓面 朱慧敏開檔一腳踢 朱慧敏,M1,




朱慧敏每朝九點就返鋪頭著起圍裙睇包檔。包裝手腳雖然慢,但勝在親切搭夠,令唔少街坊樂意幫襯。

探熱針

賣包收銀樓面 朱慧敏開檔一腳踢

被踢出長氣劇《愛•回家》後,朱慧敏的起心肝,跟做開茶餐廳的男友 Eddie(彭懷安)學做飲食生意。上月底,在西環新開的菜館開始試業,負責揸數的朱慧敏唔單止負責收銀,人手不足時亦要幫手睇埋包檔;朝朝戙响門口賣菠蘿包、雞尾包。力不到,不為財!

賣包送合照

跟男友 Eddie搵食,開菜館負責收錢的朱慧敏,在未能「回家」的日子,日日落鋪頭打躉。連日所見,朱慧敏在午市、晚市要埋數外,還要幫手補位,邊度唔夠人,就由她頂替。

力不到不為財,身為「華星客棧」老闆娘,鋪頭朝七晚十一,朱慧敏冇偷懶,一連三日,晨早九點已經蒲頭,又不時企正門口幫手賣麵包,做埋生招牌。

「由裝修到開業, Queenie(朱慧敏)都係自己落手落腳跟晒所有嘢,依家請人難,樓面同包檔唔夠人手,所以 Queenie除咗收錢,好多時都要頂埋呢兩個位,日日留喺鋪頭起碼八粒鐘。」知情者說。

雖然被飛出《愛•回家》,但連續做了幾年處境劇,觀眾晚晚睇住送飯,入屋光環仍然有影響力,朱慧敏落場賣包,不少街坊為影合照有幫襯,五蚊一個包送合照,抵到爛!

就算行過無幫襯,朱慧敏為吸客照樣同街坊吹水。

去到午市,朱慧敏轉坐收銀位。有客人一見係佢,即上前搵佢訂枱食晚飯。

由裝修到開業,朱慧敏同男友 Eddie都落手落腳做。他倆的心血華星客棧位於西環,鄰近即將啟用的港鐵站。



一連三日,朱慧敏都返鋪賣包,為咗力 sell唔用豬油做嘅蛋撻,𠌥低身招呼阿婆在所不辭。



人肉布景板

五蚊一個包,六蚊一個撻,加送來者不拒的合照,抵所以好多街坊買完包都爭住要影相。

早午晚市做齊

一路賣包,一路做人肉布景板,朱慧敏不時落力推介。「我哋啲包唔用豬油,用植物油,食素嘅都可以食!試完記得返嚟俾啲意見,夜晚我哋啲小菜都唔錯㗎,今晚嚟試吓啦。」打埋親情牌,老闆娘,上晒身。

朝早要幫手賣包,午市旺,朱慧敏入單、收錢,接電話收外賣柯打一腳踢。男友 Eddie則留守廚房,指揮大局,情侶檔拍住上。忙完午市,朱慧敏會趁下午茶時間外出鬆一鬆,到晚市開始再返鋪招呼客人兼埋數,早午晚三個時段,不停走位。

喺無綫捱咗十年,今年台慶終於同劉丹、鼎爺等人一齊攞服務金牌。

飛出《愛•回家》後,朱慧敏條感情線由高海寧頂替,不過換血無助收視上升。

蔣家旻早前解凍「歸家」,唔知朱慧敏有冇呢個機會!

仲有兩年約

據了解,要經營這間有三千呎的菜館,同區面積相若的鋪租約十八至二十萬,連燈油火蠟人工,每月開支絕不輕鬆。雖然菜館還有其他藝人股東包括狄易達及蔚雨芯等,但朱慧敏為省一分一毫,揸數睇到實。

有指跟無綫尚有兩年合約的朱慧敏,仍寄望自己可以步蔣家旻後塵,「回家」有期。

「見蔣家旻可以解凍回歸《愛•回家》, Queenie同湯洛雯都希望可以入番組。其實唔係冇機會,因為加咗高海寧之後,近排收視插到落十七點,有啲網友又話好懷念 Alex(朱慧敏)同馬壯(黎諾懿)條感情線,話唔定遲啲又會再執位。」一名無綫人說。

跟男友學做生意,收銀、賣包連廚房嘢都要學。

忙於午市,朱慧敏同 Eddie終於坐低抖一抖,檢討運作。

下午返家休息下,晚市朱慧敏又返鋪招呼客人兼埋數,瞓身睇實。

招牌菜

魚子蝦多士$68

糯米雞翼@$48

七酒火焰雞

一隻$328半隻$168

自掘財路

為了將來,藝人都選擇投資生意,但力不到不為財,只有親自落手落腳,才有較高勝算。

譚小環

於銅鑼灣開設小食店,曾創下一日賣出 3000粒魚蛋的紀錄。譚小環差不多每日落鋪頭做生招牌,㓤魚蛋、入貨、試味一腳踢,又出動小環媽幫手看檔,非常拼搏。

Amanda S.

Amanda S.在中環開設餅店,除了在店內打躉,亦會花很多時間在廚房和甜品師傅一同研發新產品,廚藝有一手的她更指香港人不喜歡太甜,所以會改良口味,迎合客人要求。

袁彌明

以在網上訂購形式銷售美容產品開始的袁彌明,除了親自示範拍短片上載 YouTube谷宣傳,甚至自己出動送貨,成功取得產品代理權後,袁彌明正式做門市,打開門做生意。



鍾意就快D Share啦!