網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月25日 星期四

[壹週刊 - 1294] 張敬軒為爆粗自責 張敬軒,M1,




買到成手都係花,但軒仔個樣望落唔係咁開心。

同你吟一吟

張敬軒為爆粗自責

一向斯文嘅張敬軒,上星期五(十九日)凌晨忽然响 IG爆粗,事緣有兩個女 fans,响偶像個 IG留言區互相問候人娘親,軒仔見到忍唔住講粗口教訓,但轉個頭就 delete咗。



借民謠歌手宋冬野嘅文章,軒仔暗示過去一年,自己所做嘅事,得唔到身邊人明白。

第二日(二十日)軒仔出席完英皇樓盤活動,再一個人去太子花墟買花,其間仲表現得心事重重,《壹》仔問佢係咪為咗爆粗件事唔開心,軒仔斬釘截鐵:「冇呀冇呀,唔好作呀!我冇事喎!我耐唔耐係咁㗎,我鬧政府都係咁㗎!」

瞓醒一覺,星期日(二十一日),軒仔响 IG轉發中國民謠歌手宋冬野一篇總結 2014年嘅文章,話內容同佢好相似,當中有一段講到:「我經常在微博動怒或者口沒遮攔,以至給很多人留下了傻逼的印象……畢竟這個世界上沒有人能得到所有人的理解,更不用說所謂的公眾人物。」其實有話直說,總好過埋沒良心冇句真,軒仔使乜咁在意呀!



鍾意就快D Share啦!