掃呢頁CODE去手機

2014年12月15日 星期一

謝安琪Eric Kwok為甩底開拖 Eric Kwok,謝安琪,




馮仁昭四圍超:謝安琪Eric Kwok為甩底開拖 - 馮仁昭



其他影片:>>






Eric Kwok為甩底開拖 Kay經理人:小家到核爆

郭偉亮(Eric Kwok)忽然爆大鑊,話對謝安琪(Kay)感到好失望,仲講到明以後唔會再寫歌畀Kay唱。因乜嘢事搞到咁嚴重,原來係同今年7月嗰時,Eric喺紅館開嘅演唱會有關,當時個騷請咗好多歌手做嘉賓。曾經寫咗首《囍帖街》令到Kay升呢嘅Eric,最近接受咗周刊訪問,踢爆話Kay本來應承咗做嘉賓,初時同佢通電話仲講到話好想出席,但最後就甩底。



■Kay噚日喺微博嘅留言似乎有弦外之音。資料圖片

Kay經理人:個男人小家

Kay經理人夏森美噚日就回應話:「未見過一個男人小家到核爆程度,當日Kay做唔到嘉賓唔係欠咗佢,我哋好有禮貌咁善意回覆佢話冇檔期,當日真係喺外地做嘢,但係佢三番四次喺公開場合繼續講呢件事,其實係相當令人討厭,一隻歌嘅成功每個單位都有功勞,冇話邊個欠邊個,佢亦喺首歌得到唔少好處,所以唔希望聽到佢繼續講呢件事,將來有冇機合作睇造化,當然我睇係冇。」

另外,Kay噚日喺微博留言:「音樂,本來就應該是純粹硂真摯硂直接的;這信念不是偏執,是寶貴的堅持,一直支撐我們走到今天。」似乎暗有所指喎。

撰文:馮仁昭



■Eric Kwok7月喺紅館嘅個唱有好多歌手做嘉賓,但謝安琪就甩底。

資料圖片

12月15號要記低

See See TVB.Bloody最威

http://hk.apple.nextmedia.com/tvbloody



鍾意就快D Share啦!