掃呢頁CODE去手機

2014年12月15日 星期一

郭晉安民選視帝 阿佘捨己爆Seed 郭晉安,佘詩曼,阿佘,

郭晉安:「佢係大熱門、Win硬!」


郭晉安民選視帝 阿佘捨己爆Seed

今屆《萬千星輝頒獎典禮2014》的視帝、視后今晚出爐!逾五十位藝人率先自爆喜好,選出心水視帝、視后人選,其中大比數被投選為視后的阿佘,得悉賽果後笑言唔識點答,頒獎禮隨時有變數,亦大讚對手演技出色!

成為星級視帝之選的安仔,無疑令爭獎之信心不斷上升,他除在此先說多謝,並笑言:「如果我真係選到,我要準備6位數字大擺慶功宴!因為要請晒《忠奸人》、《老表,你好hea!》兩組台前幕後食飯!」

佘詩曼:「一定揀林峯同郭晉安,安仔真係做得好好,阿峯就係拍檔,如果冇爆Seed就冇釘姐,所以我寧願將選視后嗰票畀埋視帝。」
  • 佘詩曼:「一定揀林峯同郭晉安,安仔真係做得好好,阿峯就係拍檔,如果冇爆Seed就冇釘姐,所以我寧願將選視后嗰票畀埋視帝。」
視后之選 佘詩曼<br>徐子珊:「劇中角色好適合佢,演得好有水準。我一路都有追睇部劇,佢真係做得好好。」
  • 視后之選 佘詩曼

    徐子珊:「劇中角色好適合佢,演得好有水準。我一路都有追睇部劇,佢真係做得好好。」
高海寧:「我同阿佘合作拍《使徒行者》,目睹佢喺現場點樣做到感動人心,之後睇番佢喊嗰啲都好心噏。同埋個角色好難演,調皮得嚟又唔可以過龍,最厲害係一埋位即刻喊,好犀利!」
  • 高海寧:「我同阿佘合作拍《使徒行者》,目睹佢喺現場點樣做到感動人心,之後睇番佢喊嗰啲都好心噏。同埋個角色好難演,調皮得嚟又唔可以過龍,最厲害係一埋位即刻喊,好犀利!」
胡定欣:「阿佘係大熱,佢個勢好強勁。」
  • 胡定欣:「阿佘係大熱,佢個勢好強勁。」
羅仲謙:「今次我睇好阿佘,因為我覺得佢真係做得好好,加上天時、地利、人和!(為何不選楊怡?)其實我票就投咗o架喇,不過問到心水我就會揀番阿佘。」
  • 羅仲謙:「今次我睇好阿佘,因為我覺得佢真係做得好好,加上天時、地利、人和!(為何不選楊怡?)其實我票就投咗o架喇,不過問到心水我就會揀番阿佘。」
胡杏兒:「揀阿佘因為首先《使徒行者》收視好二嚟佢演技又好,今年係大熱門呀!(不揀好友胡定欣?)我想支持佢,不過唔能夠畀太多感情分,只可以私底下支持!」
  • 胡杏兒:「揀阿佘因為首先《使徒行者》收視好二嚟佢演技又好,今年係大熱門呀!(不揀好友胡定欣?)我想支持佢,不過唔能夠畀太多感情分,只可以私底下支持!」
視帝之選 馬德鐘<br>馬德鐘:「冇理由連自己都唔支持啫!」
  • 視帝之選 馬德鐘

    馬德鐘:「冇理由連自己都唔支持啫!」
視帝之選 陳展鵬<br>龔嘉欣:「友情票,佢之前喺新加坡都攞咗個視帝,希望佢再下一城。」
  • 視帝之選 陳展鵬

    龔嘉欣:「友情票,佢之前喺新加坡都攞咗個視帝,希望佢再下一城。」
視帝之選 王祖藍<br>曾志偉:「賽果爆冷先好睇,係就喜上加喜囉!」
  • 視帝之選 王祖藍

    曾志偉:「賽果爆冷先好睇,係就喜上加喜囉!」
萬綺雯:「合作多次,都有感情分,同埋安仔做奸角真係好型!」
  • 萬綺雯:「合作多次,都有感情分,同埋安仔做奸角真係好型!」
視帝之選 郭晉安<br>吳若希:「我好多年前已經鍾意睇郭晉安做戲!佢今次喺《忠奸人》裏面亦正亦邪,好有發揮!」
  • 視帝之選 郭晉安

    吳若希:「我好多年前已經鍾意睇郭晉安做戲!佢今次喺《忠奸人》裏面亦正亦邪,好有發揮!」
視后之選 鍾嘉欣<br>鍾嘉欣:「梗係支持番自己!」
  • 視后之選 鍾嘉欣

    鍾嘉欣:「梗係支持番自己!」
視后之選 楊怡<br>楊怡:「純粹係投自己一票。」
  • 視后之選 楊怡

    楊怡:「純粹係投自己一票。」
視后之選 徐子珊<br>朱千雪:「《再戰明天》同《以和為貴》都同佢合作,我已經叫佢做家姐。」
  • 視后之選 徐子珊

    朱千雪:「《再戰明天》同《以和為貴》都同佢合作,我已經叫佢做家姐。」
視后之選 黃翠如<br>蕭正楠:「我明知佢冇機會,但我都投佢,最少有我呢一票。」
  • 視后之選 黃翠如

    蕭正楠:「我明知佢冇機會,但我都投佢,最少有我呢一票。」
黎耀祥:「雖然郭晉安喺《忠奸人》的角色好特別,佢亦演得好好,但我對自己都好有信心,梗係要投番自己一票。」
  • 黎耀祥:「雖然郭晉安喺《忠奸人》的角色好特別,佢亦演得好好,但我對自己都好有信心,梗係要投番自己一票。」
鄭俊弘:「視帝就梗係揀黎耀祥!因為我同佢喺劇集《名門暗戰》有好多對手戲,佢會好耐心咁解釋每場戲畀我聽,佢絕對係好戲之人!」
  • 鄭俊弘:「視帝就梗係揀黎耀祥!因為我同佢喺劇集《名門暗戰》有好多對手戲,佢會好耐心咁解釋每場戲畀我聽,佢絕對係好戲之人!」
視帝之選 黎耀祥<br>黃浩然:「我梗係揀祥仔(點解唔揀自己?)因為阿祥仔話佢如果攞唔到第四個視帝,我都唔會有得攞!所以我梗係要投佢一票」
  • 視帝之選 黎耀祥

    黃浩然:「我梗係揀祥仔(點解唔揀自己?)因為阿祥仔話佢如果攞唔到第四個視帝,我都唔會有得攞!所以我梗係要投佢一票」
視帝之選 林峯<br>何廣沛:「林峯喺《使徒行者》入面演出好好,亦能夠帶動全劇。」
  • 視帝之選 林峯

    何廣沛:「林峯喺《使徒行者》入面演出好好,亦能夠帶動全劇。」
黃智雯:「我有追《使徒行者》,阿峯今次演得好好,有別佢過往嘅作品,都幾突破。」
  • 黃智雯:「我有追《使徒行者》,阿峯今次演得好好,有別佢過往嘅作品,都幾突破。」


鍾意就快D Share啦!