掃呢頁CODE去手機

2014年12月3日 星期三

[FACE - 393] 大肚 GiGi犯禁 GiGi,梁詠琪,MF,




人家鋪頭開張係值得高興,但佗住 7個月混血 B嘅 GiGi,好心忍吓口咪飲香檳

全知言

大肚 GiGi犯禁

結婚 3年的梁詠琪( GiGi)同西班牙藉老公 Sergio終於造人成功,即將做媽媽嘅 GiGi上週四( 27日)陀住 7個月大肚出席公開活動時仍然活動自如,仲四圍同人傾偈,不過喺當日佢就表示出席埋呢次活動,會開始閉關養胎,都啱嘅,仲有個多月就生得,都係唔好周圍走隱陣。

但係全知言留意到, GiGi其實都算幾唔聽話嘅大肚婆!點解?又飲香檳又着高踭鞋,老公 Sergio就話鬼仔啫,唔通 GiGi都係鬼妹仔百無禁忌?

佗住個 B仲着成 3吋厚底高踭鞋, GiGi真係要小心呀!

每個待產嘅媽媽都會做嘅指定動作,摸肚!但對於 GiGi呢個大胸大肚 look,全知言真係未睇得慣。



鍾意就快D Share啦!