掃呢頁CODE去手機

2014年12月3日 星期三

[FACE - 393] 率先揀 我最喜愛男女歌手金曲係…… MF,




全知言

率先揀 我最喜愛男女歌手金曲係……

呢個年代成部手機 song list都係韓文歌。講真你今年又有勁 loop邊首廣東歌呢?雖然歌係少咗人聽,但各大頒獎禮 must go on。陳奕迅、容祖兒依然係唔少歌手心目中大熱,就快嫁人嘅 Ella BB就扒冷估周柏豪,人妻梁詠琪就話鍾意睇王菀之套《老表》仲話:「佢今年個勢好勁。」熟知大台規矩,果然世事都俾 GiGi看透!

官恩娜選柏豪  Gin Lee

我覺得 Gin Lee真係唱得幾好嘅,我真係幾喜歡佢嘅聲音同演繹。咁男歌手就周柏豪啦,幾好呀,佢啱啱個演唱會都好成功!啲歌都愈來愈好。最感動嘅歌,我諗〈高山低谷〉(林奕匡唱)令我幾有共嗚嘅歌。

小肥揀安仔 祖兒

今年最佳女歌手我會揀容祖兒啦,佢自己好勤力,我本身就好鍾意。金曲我覺得係許志安〈流淚行勝利道〉,真係聽到我呢……。好順利成章,(男歌手)我會揀許志安,因為好多小道消息都傳係佢啦,我覺得係佢!

梁詠琪貼菀之  Eason

我心目中嘅男女歌手呢,就係陳奕迅;咁女歌手呢,我諗係王菀之囉。佢今年個氣勢好似好勁,咁我有睇過佢拍嘅電視劇呀,同埋好鍾意聽佢唱歌。

鄧麗欣買千嬅 安仔



我心目中最受歡迎男歌手係許志安先生,而女歌手係楊千嬅小姐。因為安仔啲歌好好聽,尤其〈流淚行勝利道〉啦,我亦會揀呢首做金曲嘅,聽咗一次就喺我腦海中,我覺得呢首歌係非常成功,好講得中好多人心聲。

各有各 Like

現今香港樂壇頒獎禮,基本上陳奕迅、容祖兒玩晒,不過後生仔就唔係咁諗,佢哋心目中各有喜好!原來吳若希首〈越難越愛〉真係好 hit㗎!

倉鼠  17歲 愛柏豪

周柏豪囉,唔知喎,一出道已經睇佢喇喎。女歌手?其實冇喎。金曲周柏豪〈還記得〉囉。

阿 Mi  20歲 冧若希

林峯,佢唱歌好聽囉,樣又靚仔。女就吳若希,金曲佢嗰首〈越難越愛〉啦。



鍾意就快D Share啦!