掃呢頁CODE去手機

2015年1月2日 星期五

[忽然1周 - 1014] 四太仔何猷亨爆冧陳凱琳 凱琳,猷亨,何猷亨,陳凱琳,MW,




媽咪姐

四太仔何猷亨爆冧陳凱琳

港姐冠軍陳凱琳,同四太大仔何猷亨,九唔搭八,點有條 road呀?是咁的,舊年 10月, Moiselle搞咗個 fashion show,何超盈就帶埋細佬何猷亨去捧 Moiselle太子爺陳柏熹場,咁啱凱琳 BB都係嘉賓之一,所以咪……咩囉。佢哋交換 Instagram後猷亨就瘋狂留言俾凱琳 BB啦。







點瘋狂法?自己睇圖啦。概括重點都係話凱琳 BB係佢永遠嘅女神,話好想同佢合照,跟住又係「誰能代替你地位」之類嘅留言啦。嗯……乜咁毒男 feel嘅?

不過咁,雖然猷亨老是常出現,但凱琳 BB就似乎唔係好騷阿何公子,一個回覆俾佢都冇。嗱,咪話媽咪姐唔教你,咪以為做鍵盤戰士就真係追到女仔先得㗎。花啲心思、俾啲誠意出嚟啦,何公子! Btw,如果想睇多啲何公子嘅肉麻留言,就快啲 click去我哋《忽周》個網頁

雖然係合照,但猷亨眼中就只有陳凱琳一個。

聖誕節,陳凱琳企喺聖誕樹前影咗張相,猷亨就話都好想同佢合照。其實何公子想影張相,又有幾難呢?

呢張相,陳凱琳句對白係「 Hello sunshine.」猷亨自動波回應,「 You are my sunshine乜乜乜……」嘩!好肉麻呀!

陳凱琳卸任港姐,猷亨就留言建議大台唔好再搞香港小姐競選,因為佢覺得冇人可以取代凱琳 BB喎。

戀情比拼:陳凱琳一年四仔

人夫張繼聰

拍攝劇集《四個女人三個 Bar》期間,有說張繼聰經常講爛 gag𠱁陳凱琳開心,又為佢擔遮拎風扇、收工食消夜再送返屋企。

洪永城

二人拍攝劇集《張保仔》,被拍得一支茶兩份飲,又係好朋友嘅。

大隻仔港男溫家偉

合作主持飲食節目《搵食飯團》時,溫家偉對陳凱琳大獻殷勤,更喺鏡頭前大膽餵食,大台嚴禁飛來蜢埋陳凱琳身,立即將溫家偉調離節目。

拉丁霍啟剛

跟有「拉丁霍啟剛」之稱嘅二打六奀星關浩揚拍《四個女人三個 Bar》外景時,二人傾偈傾到關浩揚一副冧爆樣。

何猷亨一年兩女

長髮富二代 Sabrina

11年,與就讀英國劍橋大學、同樣係有錢女嘅陳可欣( Sabrina)拍拖,猷亨不時帶女友出席家庭聚會,更公開話:「我最鍾意 Sabrina。」戀情維持一年多告終。

𡃁模文宇

2010年 2月,與𡃁模文宇拍拖睇張敬軒演唱會,之後二人又被拍到拍拖食豬大腸,有指係女方放料做新聞。最後由猷亨大家姐何超盈出面跟女方講分手,戀情兩星期極速玩完。



鍾意就快D Share啦!