掃呢頁CODE去手機

2015年1月30日 星期五

吳建豪晒接吻相闢婚變 吳建豪,




吳建豪晒接吻相闢婚變



其他影片:>>






吳建豪孖老婆晒床照 一吻闢婚變傳聞

吳建豪與新加坡有米太太石貞善傳婚變,日前她更向好友透露已辦離婚,而吳建豪在活動未有澄清,台灣傳媒更報道她與Moiselle太子爺陳柏熹有戀情,皆因雙方在instagram打情罵俏。吳建豪夫婦前晚十一時差不多同時間在ig發功,吳上載了一幅二人接吻相,並寫上:「各位忙完了嗎?不要再亂寫了。」而她則截圖了一幅與好友視頻通話,當中細鏡頭更展示與吳建豪的床照,二人罕有高調闢謠,但雙方依然未有重新互相關注。



■吳建豪與石貞善去年底展開罵戰,前晚罕有在ig擺出接吻照闢婚變。 互聯網圖片

記者昨日致電陳柏熹,他笑言誤會一場:「佢噚晚打咗畀我,同我講唔好意思,嗰晚朋友玩得開心講笑,不過都知佢有唔開心,佢啲嘢唔係咁方便講。」

採訪:馬如雲



吳建豪(右)與石貞善(左)互聯網圖片

鍾意就快D Share啦!