掃呢頁CODE去手機

2015年1月30日 星期五

我主場:袁嘉敏獻畀王晶驗胸 袁嘉敏,王晶,BKD_S,




我主場:袁嘉敏獻畀王晶驗胸



其他影片:>>






唔想拍劇行行企企 袁嘉敏獻胸王晶驗

八十年代有《男與女》鍾楚紅和《唐朝豪放女》夏文汐;九十年代有《卿本佳人》葉玉卿和《玉蒲團之玉女心經》舒淇;千禧年有《桃色》章小蕙和《3D肉蒲團之極樂寶鑑》雷凱欣;二零一五年袁嘉敏拍《鴨王》三點畢露大銀幕,只需考慮四日,便自動獻身到王晶辦公室除衫驗胸,經過專業審查後,順利過關的她成為《鴨王》第一女主角,並列新一代脫星。

撰文:楊潔雯



■袁嘉敏日前接受專訪,大談當日被王晶驗胸過程。攝影:林德雄

服裝:ionicstyle

場地:火鍋本色HotPot Instinct

當袁嘉敏聽到王晶大讚自己好性感,她頃刻怦然心動,於是把心一橫,走上王晶辦公室,脫掉上衣、只穿內褲的她讓王晶「驗胸」,胸脯大小、形狀、膚色、骨架和四肢體態經過專業審查後,袁嘉敏順利過關,日前她接受專訪,毫不介意的分享驗胸經過,她說:「一年前王晶同我講有一個概念想拍一套關於舞男電影,佢話我好性感,而我嗰啲性感係同其他人唔同。幾個月後,佢就寫咗個大綱攞嚟畀我睇,我好意外佢叫我做主角,佢話對我好有信心,覺得我應該行呢個路線,同埋呢個角色係適合我做。我自己都考慮咗幾日,佢對我咁有信心,我都應該對自己有啲信心。」



■王晶大讚一句「好性感」,成功令袁嘉敏一脫求變。資料圖片

唔想拍劇行行企企

袁嘉敏是二○○九年香港小姐「最上鏡小姐」,從那時開始她知道自己是屬於肢體演技派的女演員,她說:「嗰時港姐去北海道拍外景,第一次着泳衣見傳媒,佢哋喺見到我即嘩嘩聲,報道寫我係嗰屆身材最好,我自己覺得係,大家反應好奇特,對其他女仔又冇,可能自己天生曲線比較多啲。」

自詡天生麗質,可惜被無綫嫌棄身材太好,袁嘉敏說:「你見我成日喺電視成日都會寒背,因為佢哋唔係好鍾意我咁多曲線,主持人平平淡淡就得。做演員我想做啲大膽同挑戰性角色,唔想做《愛.回家》講來講去都係去邊度食飯,我唔鍾意朝九晚五做一個角色,喺辦公室打字呀!行來行去,我唔想囉!」

說時容易做時難,拍三級片並不是袁嘉敏想像般浪漫,回想在射燈下於十數名彪形大漢面前一絲不掛,被男主角何浩文上下其手,又被一個不知名的武師胸襲,兩場情慾戲變六場,終於壓力爆煲,心跳手震,她說:「所以我一拍完第二日就飛返澳洲,我行落街買張機票就搭機鐵去到機場返咗澳洲大半個月。我覺得永遠唔會克服到,係人之常情,上機前傳短訊畀班朋友,日日喺唔同朋友屋企住,佢哋知我發生咩事,咪搵人傾心事,澳洲天氣太好,啲嘢又好食,同埋個個見到我太開心,晚晚開兩支紅酒,日日見唔同人,去番田園生活,摘車厘子。」身心俱疲,只好遠離煩囂,淨化自己。



■拍完《鴨王》,袁嘉敏即遊走澳洲調節心情。

劇照

自喻畫家性格不羈

一脫求變的袁嘉敏前途未卜,不過她對自己的下半生和未來的另一半持樂觀和開放的態度,她說:「我有諗嘅,我相信呢個世界咁大,應該有啲人會寬容啲,我唔係一定要搵個有錢,我之前嗰啲都冇嘅,我都六、七年冇拍拖。」香港大學文學士畢業的袁嘉敏,又有另一番偉論,她說:「畫家去畫一幅畫,都唔會去問人先批准可唔可以咁畫;我哋去演一個角色,都唔會去問卷調查,問可唔可以做呢個角色,我哋本身有創意天份嘅人係比較不羈。」



■袁嘉敏自覺因身材太浮凸,所以遭無綫嫌棄。

資料圖片

鍾意就快D Share啦!