網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月7日 星期三

[FACE - 398] 新咪精 最強胸器彈出 山系女:香港買唔到 bra 山系女,陳婉衡,Alycia,BKD_S,MF,




陳婉衡平時除咗跑步外,亦玩鋼管舞,平時亦係着呢啲衫跑步同行山,巴打得閒可以去撞下女神。

真面目

新咪精 最強胸器彈出 山系女:香港買唔到 bra

繼高海寧後,大台都好耐冇咪神出現,最近 J2台節目《山系女行 Yama Girl》主持陳婉衡 Alycia成為宅男新寵。全憑她喺節目中一身背心熱褲打扮,導彈級身型盡出,即時令網友醒神。陳婉衡話冇諗過成為新咪神,騷身材亦只係節目需要(吓!),平時做娛樂新聞主持嘅佢依然包到冚。

E cup身材嘅佢最頭痛係買 bra,她說:「香港買唔到 bra要去外國訂!」有冇咁誇呀?

24歲陳婉衡 Alycia為 12年落選港姐,之後開始喺娛樂台當主持。最近因拍 J2台節目《山系女行 Yama Girl》節目而彈起,全因喺第二集介紹大嶼山沙灘,一身背心行山 look,將其 E cup身材表露無遺,即時今網友瘋狂 cap圖,成為大台新咪神。

J2騷胸

就係呢一幕!陳婉衡喺大嶼山沙灘摸蜆,加埋呢句對白,即令巴打瘋狂 cap圖。

電視畫面

除咗《山系女行 Yama Girl》,陳婉衡喺另一 J2節目《三日兩夜》,亦比堅尼上陣,奠定佢新咪神地位。

電視畫面

「我冇諗過做咪神」

一招「山系露出」令陳婉衡成為網友新寵,但陳婉衡原來冇心騷料,她說:「我冇諗過做咪神,只係適當場合着番適當嘅衫,咁去沙灘着呢啲好正常啫!我出去採訪着得好密實。」

網友對佢身材充滿幻想,喺温哥華 Kwantlen Polytechnic University主修心理學嘅陳婉衡當然明啦,不過佢就唔想透露實則三圍數字,她說:「 A至 I你哋自己估哈哈」。身材好原來有煩惱,就係在香港好難買 bra。她說:「香港買唔到 bra,我未試過成功買到,我要去外國訂先有!其實我從來唔覺得自己好勁!但我唔會用 push up bra,太大唔好睇!」

密實主播

陳婉衡平時做娛樂新聞台主播,即使喺《山系女行》爆出,但平時出騷都着得好密實,並唔會刻意賣弄身材。

12年以海外佳麗身份參選港姐,可惜去到 29強就出局,冇得騷身材,如果唔係一定更早跑出。

身材出眾亦被錢國偉賞識,有份同岑麗香一齊拍《辣警霸王花》。

肥 Wil睇中

第一輯《山系女行 Yama Girl》由陳嘉寶、蔡思貝孭飛,咁鬼密實!當然冇今輯咁多人留意啦。

泳兒女優 混合體

難得有咪神,巴打除咗 cap圖當然要討論一下,唔少巴打就話陳婉衡樣似泳兒,身材就似 AV女優 Juila。不過陳婉衡就話:「啲留言都幾好笑,人哋諗咩我阻止唔到,當係大家認識我囉。」

除女優外,亦有網友話陳婉衡似歌手泳兒,但其實泳兒身材都好好㗎!

《蘋果日報》圖片

陳婉衡望落有幾分似女優 Juila,不過當事人就話唔知邊個喎。



鍾意就快D Share啦!