掃呢頁CODE去手機

2015年1月21日 星期三

[FACE - 400] 鄭融自由身自由行 鄭融,MF,




鄭融有出席 1月 1日嘅吒咤頒獎禮,原來已經冇唱片公司合約,自由身出席㗎!

全知言

鄭融自由身自由行

國內近年搞埋唔少歌唱比賽,參加嘅無論係市民定係普通人都有,國際 G.E.M.都係因為上去「×叫」唱到大紅大紫。

鄭融去年出完新曲加精選碟之後就無晒聲氣,原來佢今年 1月 1日已經靜雞雞同星娛樂完咗合約,現時未簽新公司嘅佢仲走咗上廣州,參加《粵唱越響》嘅粵語經典歌歌唱比賽(即係楊思琦、林志美都參加過呢!),不過,第二輪淘汰戰就出局。

全知言搵過鄭融,佢只以訊息回覆,證實已經同星娛樂完咗約,新方向就未有透露。無所謂啦,鄭融始終係唱得之人,聽聞都有好幾間公司向佢招手

第一輪就淘汰咗楊思琦,鄭融就接捧頂上,坐喺前輩黃凱芹身邊,中間位嚟架!

呢排未有新工作,上週日( 11日)鄭融就帶咗愛犬,同世界級港女杜如風一齊出席慈善步行活動。



鍾意就快D Share啦!