掃呢頁CODE去手機

2015年1月7日 星期三

苗僑偉設驚喜P賀銀婚 搞喊壽星女戚美珍 戚美珍,苗僑偉,




苗僑偉為老婆戚美珍舉行驚喜派對,慶祝太太53歲牛一及銀婚紀念,獲一眾好友到賀,令三嫂感動到喊。

next 1/1 pre

湯鎮業(右起)、黃日華、陳百祥、譚詠麟齊來祝賀三哥、三嫂。

next 1/1 pre

林峯(左)和梁烈唯等前來祝賀。

next 1/1 pre

三哥、三嫂情深一吻,博得全場歡歡聲。

next 1/1 pre

三哥(左起)、阿叻、三嫂、秀姑、湯鎮業等來個大合唱。

next 1/1 pre

資深藝人苗僑偉(三哥)為慶祝老婆戚美珍(三嫂)53歲牛一及銀婚紀念(25周年),於跑馬地賽馬會設下驚喜派對!三哥大爆細心挑選賓客名單,誠邀劉嘉玲、譚詠麟、曾志偉、陳百祥、黃杏秀、林峯、鄭則士、文頌嫻、姚樂怡、余安安、洪天明夫婦及謝天華夫婦等圈中好友到賀!他更提早與索爆大女苗彤入場打點,更精心設下「苗僑夫與苗僑Wife」為題的布景板。而細仔苗俊則因身在外地而未有返港。

感謝老婆陪伴度過寒冬

據悉,三哥專程為三嫂送上「銀婚蛋糕」,又與黃日華及湯鎮業上台獻唱冧歌,令三嫂感動落淚。之後他在訪問時深情地感激老婆多年的窩心相伴:「我近年多數喺國外做嘢,好奔波同好凍,我想多謝老婆陪我度過每一個寒冬。(當眾錫咀?)群眾要求我哋咀,我哋感情不嬲好好,咀嘴一啲都唔出奇,好多謝佢畀咁幸福嘅家庭我!」

開金口唱冧歌晒愛

提到慶生禮物,三哥大爆三嫂渴望他與多年兄弟飯聚再會,而他更開金口獻唱歌曲《越難越愛》晒愛:「我有叫埋偉仔(梁朝偉)嚟,可惜佢要喺北京做嘢,所以由嘉玲做代表。成晚以唱歌為主,做和音嘅我仲邊唱邊企,企到腳痛都唔知!」而張兆輝稱趁拍劇空檔抽空現身,林峯就帶酒獻禮,謝天華則扶實腹大便便的太太到賀。



鍾意就快D Share啦!