網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月3日 星期六

Sammi向「老公」情深唱《默契》 安仔豎姆指狂讚 Sammi,許志安,安仔,許冠傑,Sam,鄭秀文,




【Sammi尾場】Sammi向「老公」情深唱《默契》 安仔豎姆指狂讚

2015-01-03 00:46:00



(採訪﹑攝影:馬建華﹑葉君海)

鄭秀文(Sammi)今晚尾場個唱,encore時唱咗《唯獨你是不可取替》的慢版,佢仲話過去咁多場都冇唱到(慢版)。

當佢唱緊時,原本坐喺VIP席嘅許志安,突然唔見咗,全場都期待安仔上台,點知冇幾耐安仔又喺VIP席出現返。現場觀眾不停大嗌安仔,Sammi都忍唔住笑言:「仲乜鬼呀?」

而Sammi一路唱背住VIP位置唱呢首歌,但安仔坐埋位時,現場射燈便射向安仔,令佢尷尬失笑,而安仔側邊的鍾楚紅﹑劉德華及容祖兒﹑黃偉文都笑埋一份。現場有人叫Sammi做許太,十嫂,但Sammi就話:「我唔會睬你哋,你哋死心啦﹗」

最後Sammi個唱於晚上約11時40分結束,以《默契》作結,其間VIP席的嘉賓已經走晒,不過安仔仍然留守最後睇到尾,當Sammi唱到:「誰能及你等於我一切」,則情深款款望住安仔唱。直至Sammi返落台後,安仔先捨得走,佢仲對住個台豎起手指公。

另外,唱《默契》前,Sammi表示有唔係佢自己的歌,但就好想唱:「開會時好想唱,但所有監製工作人員嗌唔好,因為嗰首歌唔係我,但嚟到最尾一場,大家畀三分鐘時間我,加上個場係我嘅,我都唱咗成晚自己嘅歌。」

Sammi唱咗林奕匡嘅《高山低谷》,佢話好鍾意首歌,唱到臨尾時,由於唔熟歌詞,佢攞埋貓紙喺台上唱:「渴望被成全,努力做人誰怕氣喘。」佢大讚份詞填得好好,自己好鍾意。講完後,佢又突然衞蘭上身,喺份歌詞中變出雞蛋仔,兼即時咬咗啖雞蛋仔。

此外,Sammi前經理人李進都有捧場,佢笑言:「自己當初出道,多謝李進,(向李進方向大嗌)我今日掂咗喇,不過我唔會分畀你,我畀咗四張飛你,都幾皮嘢,但係真係好多謝你。」





安仔留到最後﹗



睇到拍爛手掌



華仔任壓軸嘉賓。



絕不欺場。





鍾意就快D Share啦!