網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月16日 星期一

歌迷催生B 吳雨霏:順其自然啦! 吳雨,吳雨霏,




吳雨霏婚後首次開騷。

next 1/1 pre

吳雨霏覺得愛情有甜酸苦辣,但到最後都是甜的,看來她婚後生活過得相當愉快。

next 1/1 pre

吳雨霏不時甜笑。

next 1/1 pre

吳雨霏表示自己都喜歡小朋友,不過一切順期自然

next 1/1 pre

吳雨霏大爆老公有一年情人節送她一個磅,非常搞笑。

next 1/1 pre

請來AGA做嘉賓。

next 1/1 pre

吳雨霏與老公洪立熙。(資料圖片)

next 1/1 pre

吳雨霏(Kary)婚後舉行首個音樂會,榮升「洪太」的Kary特別笑容燦爛,歌迷亦表現熱情,亮起手機揮動又大讚她靚女,令Kary冧爆,Kary更坦言愛情有甜酸苦辣,但到最後都是甜的,幸福得完全發自內心。接受訪問時被喚「洪太」,Kary坦言真的未習慣,並言有時都改不了口將老爺奶奶依然叫「Uncle、Aunt」。那叫老公又如何?Kary即笑言:「ok啦,唔會話你哋聽點叫!」問到老公一家可有來捧場?Kary說:「有嚟呀,老爺奶奶都有!(唔見嘅,淨係見到你父母?)佢哋低調唔習慣見大家,佢唔係圈中人嘛!(你老公係網球王子當年都見慣體育版記者)邊有架,冇嘅,但佢都好Enjoy你哋叫佢網球王子呢個稱號,爆咗老公啲嘢出嚟,咁佢當年打網球嗰時又幾叻嘅,多謝你地改咗咁好稱號畀佢。」

講到婚後的第一個情人節?Kary稱因為好緊張籌備這次音樂會,所以要忙住綵排同記歌詞,所以只是簡單在家中煮飯仔慶祝。問到可有收禮物?Kary表示:「都有收到禮物。(娶咗妳都冇Hea妳?)唔可以嘅,雖然一齊咗一段日子都唔可以咁嘅,我覺得結咗婚都不能『放啤』,都要盡量令對方開心,我都有送禮物畀佢!」

不過,Kary忍不住講開又講,爆上年仍是男友時,他送了一個「磅」給她做情人節禮物,雖然她是說過要買磅,但沒想過情人節會收個「磅」她當堂呆了,莫非暗示她肥了。另問到開始封利是未?Kary謂:「唱咗錢,忙完呢個騷會搞。」對若然突然造人成功,公司可會接受?她謂:「公司好開通,尤其是老闆,覺得女仔有自己家庭係好事,但我真係未有呢個打算!(台下歌迷叫你生B時,你媽咪笑晒口?)係咩,咁我都鍾意小朋友,都係嗰句順其自然」

鍾意就快D Share啦!