掃呢頁CODE去手機

2015年2月21日 星期六

艾美琦望協助性工作者:教佢哋其他知識 艾美琦,BKD_S,




艾美琦(左)日前喺網上留言,表示見到性工作者被欺壓一事,所以想協助性工作者。

next 1/1 pre

艾美琦(左起)率兩位師妹禤嘉儀及黃子瑩於鬧市派利是。

next 1/1 pre

艾美琦話自己準備咗五位數字派利是,仲話會派到年十五。

next 1/1 pre

艾美琦話派完利是唔會派抱,話冇人要喎!

next 1/1 pre

艾美琦望為性工作者發聲。

next 1/1 pre

禤嘉儀(右)自爆真空上陣。

next 1/1 pre

o靚模艾美琦(Amy)於初三赤口帶同禤嘉儀及黃子瑩兩位師妹,現身銅鑼灣鬧市向市民派利是應節。「封胸」晒腿出場的Amy笑言落重本封利是:「今日同師妹夾咗四位數去派,等人赤口都鬧(我哋)唔落。另外自己就準備左五位數字,派利是派到年十五!(派晒利是會否派吻或派抱?)冇人要我抱,我派兩個師妹出嚟畀人抱!」

為性工作者發聲

其後Amy主動提到日前於網上留言,表示眼見性工作者被欺壓一事,她自爆想為性工作者發聲,擔任橋樑聯絡相關機構以提供協助。Amy說:「想安排課程,教佢哋除咗以性去賺錢嘅知識,關懷愛滋病機構仲初步聯絡過我哋。」她又表示會親身接觸及訪問性工作者,以了解對方的需要。

自爆真空上陣

至於性感晒線示人的禤嘉儀就自爆真空上陣:「呢件衫唔方便着內衣,希望唔會走光,(鬧市派利是驚人手多多?)我學過防狼術保護自己。(可以幫手教性工作者學防狼術?)唔敢當,下次着運動衫先示範!」

鍾意就快D Share啦!