掃呢頁CODE去手機

2015年2月21日 星期六

再度懷孕Cara G. 老公囡囡齊齊笑口常開 Cara G.,




Cara G.與丈夫Jesper以及寶貝女兒India首次一家三口一起慶祝農曆新年。

next 1/1 pre

Jesper以及寶貝女兒India玩到飛甩鞋,好有Fun!

next 1/1 pre

未滿一歲的India表情像大人般成熟啊!

next 1/1 pre

India:啊!表情趣緻!

next 1/1 pre

一家三口的甜蜜就係咁之嘛!

next 1/1 pre

笑口常開完美呈現!

next 1/1 pre

Cara G.與丈夫Jesper以及女兒India。

next 1/1 pre

混血模特兒Cara G.與丈夫Jesper以及寶貝女兒India首次一家三口一起慶祝農曆新年,兩人特地帶了囡囡去品嚐中式點心,Cara說:「我知好多人都會趁農曆新年一家大細去飲茶,我自從佗咗第二胎呢個BB之後,就突然之間勁鍾意食點心,成為咗我最愛嘅美食。India雖然仲未夠一歲,但佢已經咩都食,我哋食咩佢都要食。佢係一個好奇心超級強嘅BB,有用唔完嘅精力,睇少陣都唔得。」

今年農曆年他們一家三口會到Cara於澳洲的家鄉度歲,逗留兩個星期,並會在當地為囡囡舉行生日沙灘派對預祝一歲生日,Cara笑言到時囡囡可能會全裸上陣。至於新年願望,Cara說:「希望一家人連埋我肚入面嘅BB都健健康康,開開心心。」而Jesper則說:「希望今年勝舊年,各方面都愈來愈好,同埋可以有多啲時間陪屋企人。」

鍾意就快D Share啦!