掃呢頁CODE去手機

2015年2月14日 星期六

發哥情陷朱古力 叉燒最愛食 發哥,周潤發,




【繼續圍捕】發哥情陷朱古力 叉燒最愛食



其他影片:>>






【繼續圍捕】發哥情陷朱古力 叉燒最愛食

Q9

肉檔大家姐:你平時鍾意煮飯,有乜特別湯水?

發哥:買條鯇魚尾搭個嘴煎香佢,落湯加豆腐,加啲菜心拍嚿薑咁就得。



肉檔大家姐

Q10

學生哥哥:我想問發哥鍾意乜零食,朱古力定係雪糕?

發哥:(笑晒)一定係朱古力啦,仲使問嘅,哎呀!



Q11

燒味天王:我想問發哥,燒味你鍾意食鵝髀定鴨髀呀?

發哥:兩樣都唔鍾意食。我想食叉燒,斬大嚿叉燒……



Q12

股壇阿叔:有冇炒股?可唔可以畀啲心水我哋?

發哥:我得兩股,炒嚟炒去都係嗰兩股。我又點會炒股呢,你都儍嘅!



Q13

懶瞓主播:我想問發哥你平時瞓幾多個鐘?

發哥:多數十點零鐘就瞓,六點鐘就起身,晏晝食完水果就眠半個鐘頭。



Q14

蛋撻王子:你撐酥皮定餅皮蛋撻?

發哥:兩個我都鍾意。(啜啜)



Q15

點心美眉:發哥你鍾意食乜嘢點心?

發哥:叉燒包最好食啦。



Q16

熱血狗主:發哥有冇養寵物?鍾意乜嘢動物?

發哥:我屋企有好多汪汪,香咗好多啦,剩番一隻。香埋呢隻唔養,心痛。



Q17

花檔話事人:我想問發哥,幾時開相展?

發哥:我諗住中央圖書館今年裝修,要出年先book到期,最快都要2016年。你畀啲心機等吓,佢裝修好,我會通知你。



Q18

學界車神:你好似好鍾意古董車,唔知你有幾多部?

發哥:賣晒啦,難養呀。整多過揸,幾辛苦呀。最古董係自己,自己揸自己。



鍾意就快D Share啦!