網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月3日 星期二

陳雅倫回應李思捷爆「床事」:正衰仔! 思捷,陳雅倫,李思捷,




陳雅倫雖然好似句句窒住李思捷咁,但其實相信佢係好錫呢位老友嘅。

next 1/1 pre

李思捷同陳雅倫屢傳緋聞,不過二人依然無咩避忌。(資料圖片)

next 1/1 pre

由李思捷主持的無綫節目《今晚睇李》前晚首播,首集嘉賓眾多,包括吳君如、蕭正楠(Edwin)、黃翠如及杜德偉等。而節目中最爆的,莫過於Edwin與思捷大玩「堅定流」遊戲,當中需要他們事先選擇講真話定假話,兩男即互問尖銳問題過招!Edwin大膽問思捷:「你有冇上過陳雅倫張床?」選擇講真話的思捷大為尷尬地說:「2015年冇!」名副其實將「床事」擺上枱。

寸李思捷扮情聖

對於思捷如此「大膽」,其緋聞女友陳雅倫越洋接受《東網》電話訪問時表示:「哈哈哈!衰仔(李思捷)好識做新聞,當幫佢節目做宣傳。(講到上床?)唔代表啲咩,唔答,費事愈描愈黑。(你哋咩關係?)我當佢細佬,咩都支持佢!(佢見胡杏兒拍拖傷心?)抵佢死,等佢唔好成日扮情聖!」

鍾意就快D Share啦!