掃呢頁CODE去手機

2015年3月13日 星期五

處境劇摺埋 郭少芸得閒電仔 [忽然1周 - 1024] 郭少芸,MW,



郭少芸趁住 shopping都要電一電個舖嘅 sales,果然係佢一貫進取嘅作風。

媽咪姐

處境劇摺埋 郭少芸得閒電仔

大台嗰套處境師奶劇,播足幾百集都未斷氣,媽咪姐同成班靚太 friend早就悶到轉台。不過最近聽講套劇就快摺埋,今次媽咪姐真係要熱烈地彈琴熱烈地唱囉!








套劇摺埋,最慘係一班演員。好似郭少芸咁,呢日 working hour都可以得閒到出中環鳩嗚,仲鳩足成個下晝,好彩有男 sales陪啫!而同劇嘅查總(黃子雄)同馬海倫都好鬼得閒四圍遊,睇嚟大家真係要諗定後路嘞!

《愛•回家》由 180集做到依家幾百集,就算觀眾唔悶,班演員都做到謝啦,係咪?

同日,查總(黃子雄)亦得閒到喺銅記返烹飪班,嘴扁扁嘅佢睇嚟似等食多過上堂喎!

《愛》劇入面,最富貴就係馬海倫,雖然都係鳩嗚,不過人哋買衫,佢買鐘錶啫!

忽然剷相

郭少芸忽然 delete咗佢微博入面同羅天宇呢張合照。唔通係嫌張相影得佢眼袋大,會嚇走桃花?

鍾意就快D Share啦!