掃呢頁CODE去手機

2015年3月4日 星期三

反翻版 淘寶 A貨狂抄 古巨基:着住老翻 add我 [FACE - 406] 古巨基,MF,




古巨基早前忙於參加湖南衞視的《我是歌手 3》,除了華麗的西裝外,自家品牌出場率亦甚高。

真面目

反翻版 淘寶 A貨狂抄 古巨基:着住老翻 add我

近年唔少藝人都開自家店鋪,飲食業、時裝界、就連家品店都有沾手,但隨住國內同胞 copy技術日益發達,超 A貨已不是吹水。

現有 2店在手的古巨基, 09年在尖沙咀開設第一間自家品牌時裝店,生意一直不俗,但自去年古巨基參加湖南衞視的《我是歌手 3》後,國內同胞即時發現有衫可抄,公然在淘寶賣古巨基的自家服裝。大陸多 A貨唔奇,最好笑係強國網民買完老翻,仲要 selfie放上網,@埋「苦主」古巨基囉!老闆基仔無奈話:「睇到時哭笑不得!」







09年古巨基第一間時裝店開張,好友周慧敏和陳志雲都有到賀。《蘋果日報》圖片

因為參加國內歌唱節目《我是歌手 3》,古巨基在國內再次爆紅( 00年因國內電視劇《情深深雨濛濛》而翻身),基仔週邊產品亦有錢途,老翻商人當然不會走甩。

十份一價錢扮基仔

家陣上淘寶,衫褲鞋襪家電甚至寵物乜乜乜都有得買,不過留意番啦,大部分都係山寨貨!

由於古巨基經常着住自家品牌上《我是歌手 3》,迅即成為山寨商店新目標,節目播出唔夠 2星期,淘寶已經充斥基仔新貨,當中有啲仲連十分一價錢都唔使就做到翻版基仔。

淘寶網友買完貨品,通常都會自拍俾返店主睇,大家睇吓呢位網友着得幾威武!網上圖片

網上圖片

《我是歌手 3》由今年 1月開始播,一個月唔夠只要打「古巨基」、《我是歌手》即有幾版老翻任你揀。網上圖片

投訴山寨無門

據知古巨基的自家店鋪 a big company全賣自己設計的服裝,上得台更加不放過穿回自家衫賣免費廣告機會,可惜反而被老翻商有機可乘。

店鋪職員曾試過到淘寶的知識產權保護平台投訴,可是一直不予受理,「我哋收到投訴話淘寶做好多假貨賣,我哋都想禁止佢哋繼續賣,但係俾過晒好多資料,嗰個投訴平台都係話我哋資料不符,所以一直都禁止唔到。」

苦主老闆古巨基話:「其實好無奈,這不是第一次,以前都試過,甚至見到香港有些鋪頭買入這些山寨貨來發售!有人穿山寨版自拍,還@我。睇到時哭笑不得!」國內同胞出名抄襲力強,基仔認命

古巨基去年喺美國娶咗拍拖 20年嘅女友 Lorraine做老婆, Lorraine名正言順做老闆娘睇數!《蘋果日報》圖片

時裝店開業 5年上晒軌道,古巨基去年開埋糕餅店,撈多瓣!《蘋果日報》圖片

明星淘寶店

淘寶除咗有唔少山寨貨之外,其實仲有好多明星都開咗鋪賣正品!好似台灣天王周杰倫,幾年前已經喺淘寶開店賣自家唱片同埋週邊商品,而周秀娜亦開店賣自家 bra,最估唔到嘅係草猛嘅蔡一智,向來打扮都別樹一格嘅佢亦開咗間潮店賣服飾,網上開店成本低,其實真係諗得過!

周杰倫賣唱片

Jay嘅網上商店主力賣唱片和週邊商品,仲有佢由出道至今嘅唱片,保證正版先

周秀娜賣胸圍

娜姐最近都喺香港開咗鋪嘅內衣店,其實早就喺淘寶開咗網上商店,就算唔買,入去齋睇娜姐啲相都夠興奮

蔡一智賣潮物

Sir11嘅網上商店,除咗有之前演唱會嘅「賣剩遮」之外,仲有自己設計嘅服飾,不過潮唔潮真係見仁見智喇。

鍾意就快D Share啦!