掃呢頁CODE去手機

2015年3月30日 星期一

周嘉儀離職 林小珍爆被咒剋死老爺 林小珍,周嘉儀,嘉儀,





其他影片:>>






嘉儀BB一句「祝你哋以後每朝都有個美好嘅早晨」,男粉絲嘅morning真係唔方美好,但與此同時,無綫新聞部一眾小花就開晒香檳。

經常同周嘉儀part住做《香港早晨》嘅林小珍,睇到吳若希為保護媽咪大鬧網民嘅新聞,都忍唔住喺Facebook留言:「令我回想起年初時老爺離世,在他彌留時,我經常要進出醫院,有時候更要臨時請假探病。本台有一位剛離職的周姓女同事,真的很關心我,到處打探我的行蹤。問我去了哪兒?得知我家中有事,猜測『我丈夫出去偷食』,後來得悉我老爺身體問題,就說成是『我一入門,就剋死老爺。』咒老人家『死快點』⋯⋯最後,我老爺辭世了⋯⋯」

睇到呢度,林小珍嘅同事兼老友盤翠瑩即時力撐,而小珍嘅老公Jackson仲話「叫爸爸」,即係小珍過身嘅老爺,「探望吓呢位女同事」喎…嘩…

睇返上星期三(25日)嘉儀BB離職當日,林小珍就表示收到朋友、屋企人同同事嘅恭賀,令人懷疑佢有喜之際,佢嘅老公即時以「你以後每朝都有美好嘅早晨」回覆,咁樣,真係太明顯喇!

不過…相信小珍同「剛離職嘅周姓女同事」都積怨一段日子,皆因舊年8月有網友見到兩人一齊報新聞嘅截圖,都忍唔住問「周小姐同林小姐冇嘢喇咩?」可能本身真係冇乜嘢,但呢句就真係好有嘢囉…
鍾意就快D Share啦!