掃呢頁CODE去手機

2015年3月8日 星期日

成龍當李冰冰係范冰冰 李嬲豬:你喜歡她,去找她嘛! 冰冰,范冰冰,成龍,李冰冰,




【短片】【點指冰冰】成龍當李冰冰係范冰冰 李嬲豬:你喜歡她,去找她嘛!

2015-03-08 01:02:00



其他影片:>>






【點指冰冰】成龍當李冰冰係范冰冰 李嬲豬:你喜歡她,去找她嘛!

兩個都係冰冰,個樣pure啲化嘅妝冇咁濃較冷艷兼有氣質嗰個叫李冰冰,喺康城影展被怪風掀裙露底底嗰個叫做范冰冰,次次見親佢塊面都係搽到白雪雪好似張白紙咁,男士們喜歡佢夠艷麗。

已屆六十甲子之年嘅成龍,同兩個冰冰合作過好多次,同李冰冰拍電影《辛亥革命》仲有床戲,同范冰冰拍過《新少林寺》又一齊去過康城影展親眼目擊「冰冰UFO」,理應印象深刻,原來唔係。

近日李冰冰同成龍、張國立等人一齊錄影內地綜藝節目《我看你有戲》,齊齊做評審。點知,成龍當眾對住李冰冰嗌咗范冰冰,激到李冰冰嬲豬:「你要是想她或喜歡他,你就去找她嘛!」

件事係咁嘅,當時有位女參賽者表演空中吊環,表演完喇,成龍就話覺得佢好似像范冰冰,就即刻問現場觀眾:「她長得像不像范冰冰?」仲對住坐喺旁邊嘅李冰冰話:「別生氣啊!冰冰姐!」李冰冰一臉茫然,唔知成龍咁講係乜嘢意思,於是對正個咪講:「我生啥氣啊,成龍大哥,你能不能不挑撥離間嗎?」仲話自己同范冰冰都係好朋友。

李冰冰當然冇咁易收手,事關成龍講到佢好似好小器咁,於是就話:「你常常當著我的面,叫我范冰冰啊!」未等成龍解釋,李冰冰又話:「你要是想她或喜歡她,你就去找她嘛!」成龍明明想講嘢,但聽到李冰冰咁講,即刻放低個咪,冇聲出,氣氛好尷尬。

其實呢,兩個冰冰不時傳不和,但兩粒冰都否認。講真,范冰冰都成日被傳同女星不和,好似章子怡、同曾合作《還珠格格》、最近合作做生意先至互相關注微博嘅趙薇等等。咁雙冰係咪真係唔妥呢?唔知,不過聽到李冰冰咁講,似乎已經暗示咗啲嘢……

最衰仲係,當李冰冰兜口兜面寸完成龍之後,張國立都加把口話:「本來一個和平的氣氛被成龍大哥一個『冰冰你別生氣』給攪亂了,人家生什麼氣啊,我都聽著你當她的面叫過好多次范冰冰了,人家都沒生氣!」成龍即氣急敗壞道:「你這是真的挑撥離間!」

唔知下次成龍分到未?

相關新聞:

【感情嘅嘢...】42歲仍單身 李冰冰抱怨:為什麼男人都看不見我?

http://bit.ly/1wODtde



呢次,係范冰冰。



《功夫之王》呢個,係李冰冰。



李冰冰



左邊唔係范冰冰,而係劉亦菲。右邊都係李冰冰。



呢張,成龍拖住嘅,係范冰冰(右)同徐靜蕾。



裝裝下呢個,係范冰冰。



呢個呢,李冰冰。



宣傳《新少林寺》,係范冰冰。



連環圖



好尷尬呢個,係李冰冰。



《辛亥革命》,李冰冰。



《辛亥革命》床戰成龍,李冰冰。



對白cap圖。多口問句:大家俾啲冰冰搞到頭暈未?



左邊係UFO范冰冰,右邊係嬲嬲豬李冰冰。左右逢源嘅一男子叫成龍。



UFO范冰冰 (台灣蘋果日報圖片)

鍾意就快D Share啦!