網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月7日 星期六

嫌傅明憲曾離婚 傳莊家以經濟封鎖迫「分」 傅明憲,




【豪門夢碎】嫌傅明憲曾離婚 傳莊家以經濟封鎖迫「分」

2015-03-07 15:31:00



傅明憲與家族資產達80億嘅莊士集團太子爺莊家彬拍拖9年,一直承受不少壓力。(資料圖片)

44歲失婚傅明憲被傳想「再戰豪門」,向拍拖9年的莊家彬提出想要名份,反而成為兩人分手嘅「催命符」。報道就話莊家彬覺得timing,加上喺朋友仲介紹下認識咗台灣音樂人新歡,故提出分手。不過兩人回應該周刊求證時就否認分手。

其實自兩人相戀9年以來,曾面對不少壓力,男友係莊士集團太子爺,年紀又細過自己11年,故保養有道嘅傅明憲打扮亦越趨年輕,可惜因為曾經歷婚婚姻失敗,令莊家頗有微言。莊家彬父親、莊士集團主席莊紹綏多年前就曾謂:「呢個世界冇女人咩?我個仔點會同佢!大佬,仲要結咗婚!」2011年,更曾傳出莊紹綏曾想撮合當時仍是單身嘅索模周汶琦成為一對,最後迫得傅明憲貼出與莊家彬同遊北海道之證據,以正「名份」。

不過,早前再有報道指,莊家為拆散二人,試過經濟封鎖莊家彬。莊家彬本身幫家族打理生意,平日代表公司去應酬,但遭家人經濟封鎖後,身上「仙都唔仙吓」,令莊家又覺得唔係太好,於是取消經濟封鎖。

另一新招,就係莊家逼莊家彬於大時大節返屋企報到交人,所以喺去年聖誕同除夕夜,傅明憲都只係單拖度過。據知傅明憲一向好重視節日慶祝,如去年大除夕,傅明憲都約埋友人,仲搵埋莊家彬一齊開P倒數迎接2015。但最後莊家彬都係no show,令傅明憲好唔開心亦非常冇癮。豪門夢,真係唔易。



莊家三兄弟 :莊家豐(左一)、莊家彬(左二)、莊家淦(右)都好似樣,而且都有啲似金秀賢。



去年除夕夜,本來傅明憲約咗莊家彬及友人等一齊迎新年,可惜有傳莊家彬要陪家人,最後缺席。 (資料圖片)



(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!