網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月3日 星期二

許亦妮被無綫掟入雪櫃 吳若希「攝位」做主持 許亦妮,吳若希,無綫,




【無處不在】許亦妮被無綫掟入雪櫃 吳若希「攝位」做主持

2015-03-03 11:37:00



(微博圖片)(蘋果日報)

吳若希早前被指亂入祖兒、軒仔及Do姐嘅合照,更被網民封為「新一代攝石人」(新聞連結:http://bit.ly/1zw2Alp),原來真係越難越攝,就算近年被大台力棒,亦要睇準機會「攝上位」。

早前有報道爆許亦妮因恃寵生驕,向大台叫加人工四倍,最終被大台掟入雪櫃,事後否認獅子開大口激嬲無綫(新聞連結:http://bit.ly/1EI4wbp),不過就一樣冇得參與大台嘅綜藝節目。

今日有周刊指,許亦妮唔係因為獅子開大口而入「雪櫃」,因為早前應承拍大台新戲《鬼同你OT》,同C君演情侶,點知話拍又唔拍,傳佢工作態度唔好,上年十月又有指許亦妮以家事為由,同大台講要「全面停工」,不過就成日喺微博晒去玩嘅相,而被out,先由余詠珊愛將譚凱琪頂上。

至於吳若希就「漁人得利」,成功「攝位」,頂替許亦妮上陣,成為《街頭魔法王2》嘅女主持之一,目前好多劇集都見吳若希成日出現、再唔係就聽佢唱劇集主題曲,估唔到O依家連綜藝都有佢份,劇集又有、《勁歌金曲》及《姊妹淘》主持又係佢,「新一代攝石人」吳若希真係喺大台公仔箱無處不在。



娛樂新聞台新年特輯。(微博圖片)



《街頭魔法王》演員合照。(微博圖片)



《街頭魔法王》拍攝。(微博圖片)



被指亂入祖兒、軒仔及Do姐嘅合照。(微博圖片)



《勁歌金曲》主持。(微博圖片)



《姊妹淘》主持,真係成日見到佢。(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!