掃呢頁CODE去手機

2015年3月15日 星期日

憎爆成龍 吳卓林見老豆名即刪同學Fb 卓林,吳綺莉,吳卓林,成龍,





其他影片:>>






吳綺莉涉虐女事件驚動全城,一向愛女心切嘅吳綺莉就聲稱絕對唔係外界所講咁,應該係另有內情。

吳卓林繼承成龍嘅基因,性格相當活潑好動,但係深受成龍情傷嘅吳綺莉,一見到個女稍為繃繃跳啲,就算有成班朋友在場,佢都照樣鬧爆個女,而卓林就從來都唔會駁咀,行為表現好似好怕阿媽咁。

另一方面,據知卓林更加好憎佢老豆成龍,試過有同學喺網上講成龍,卓林即刻喺fb刪除對方,喺佢面前提半句成龍都唔得。

今日有報導指,吳綺莉日前去警署協助調查,話卓林一向都好開朗,可能係知道媽咪壓力大,亦都令到朋友唔多嘅卓林有包袱,老師甚至同吳綺莉講卓林曾經諗過自殺。

卓林日前接受媒體訪問,自爆有咩唔開心都會收埋,只會同隻貓講,喺吳綺莉面前就扮開心,因為佢唔想令媽咪更唔開心,佢話反正自己可以搞掂,可以自己處理。
鍾意就快D Share啦!