掃呢頁CODE去手機

2015年4月24日 星期五

謝謝給我們這個《大時代》 [忽然1周 - 1030] 大時代,MW,



杜琪峯:呢個劇真係撼動人心。唔好話我踩佢哋(大台)呀!依家啲電視劇唔好睇㗎!你睇吓 80年代香港嘅電視劇瘋魔全球,今時今日算乜嘢吖!咁落去,實死㗎喎。

媽咪姐

謝謝給我們這個《大時代》

你話吖,我哋香港人究竟捱咗幾耐開電視都「無嘢睇」嘅日子?一套《大時代》,仲要係深夜第 N次重播,第一集都可以有成 41萬人唔怕捱眼瞓,哺住喺電視機前面睇,我哋究竟有幾 dry? Dry過丁蟹!











師徒有嘢講

周三( 22日)晚,杜 sir舉行生日 party,被問到《大時代》搞電影版,佢話自己可以幫手做監製,但忍唔住話依家啲劇好唔掂。而《大時代》編劇韋家輝都有去賀恩師,但就低調唔露面,只肯由助手代答問題。

跟住睇吓 fb、報紙同雜誌日日用《大時代》洗版,媽咪姐啲靚太 friend直情驚到放晒啲股票,怕真係會做「蟹」(係呀!真係跌,但後尾又升番。學「股票必勝法」講,「及早離場」)。呢套劇對我哋香港人嚟講,早已經唔止係一套電視劇,叫「集體回憶」都太簡單。明明係 92年播,但嗰種有今生無來世嘅演員陣容,奸人當道但天理循環嘅核心思想(我諗起 689,阿們!),即使擺喺 23年後嘅今日,仍然係我哋最 buy嗰一套!難怪《大時代》編劇韋家輝對於自己套神劇又俾人狂推,都只係講咗兩句:「好開心咁多年前嘅作品仲有人睇,但要講嘅廿年前已經講晒!」

好多香港人一路睇《大時代》一路鬧,話依家啲電視劇勁唔掂,但又零選擇,灰到爆!媽咪姐積極啲,覺得呢個係一個提醒,話俾我哋香港人知,其實我哋係得嘅,千祈唔好放棄呀!人善人欺天不欺,唔止丁蟹講,仲係真理。

網民唔 buy電影版

周三( 22日)有消息話大台見《大時代》重播 N次都咁收得,諗住開拍電影版。嘩,網民一面倒 dislike,叫大台唔好破壞神劇呀!

尋人檔案

睇《大時代》其中一樣趣味,就係可以睇劇尋人!劇入面唔少主要角色依家已經冇喺電視度出現。 23年喇,有少少掛住佢哋㖭!

邵仲衡 脹爆賣車

51歲嘅邵仲衡,同丁孝蟹一樣火爆,喺大台拍劇辛苦,最後劈炮轉去做汽車同賽車生意。最爆係佢之前曾經暗示同邱淑貞拍過拖,又話俾劉青雲撬走郭藹明。近年老婆仔女移咗民,邵仲衡得閒就拍吓港台劇,上年仲唔收錢拍電影《點對點》做男配角。肥咗又收咗啲火嘅佢,似乎仲好想做星喎!

《蘋果日報》圖片

吳啟明 股海浮沉

其實 51歲、演丁蟹三仔嘅啟明,最鍾意炒股,曾經係細佬吳啟華嘅炒股軍師。 96年退出娛樂圈,又幫過楊受成嘅英皇證券做嘢,當時年入 2千幾萬㗎!但後尾金融風暴炒燶股欠債千幾萬囉。近年佢都幫過大少林建名搞投資,亦有人話佢做埋保險經紀。不過,吳啟明同細佬吳啟華依家好似冇乜偈傾,吳啟華仲話無大佬電話㖭。

吳詠虹 知足潮媽

當年吳詠虹演大妹方芳,唔算搶眼。唔講唔知, 49歲嘅佢同邵仲衡、郭富城等,當年被大台捧為「銀河十星」㗎!不過,吳詠虹後來見事業冇乜大發展,就同前藝人何英偉結婚,後尾仲退出娛樂圈做新娘化妝師,依家吳詠虹個女都十幾歲,但佢仲 keep得好 young呢!

《蘋果日報》圖片

楊羚 幸福 C9

今年 47歲嘅楊羚,演三妹方敏,俾陶大宇強姦,好鬼慘!好在現實中,佢嫁咗圈外人,生咗一仔一女,不知幾 happy。得閒先喺亞視同有線客串做主持,拍港台劇,之前仲同古仔拍《竊聽風雲》㖭!出身單親家庭嘅佢,最重視家庭,仲信埋教,係圈中幸福 C9典範呀。

鍾意就快D Share啦!