掃呢頁CODE去手機

2015年4月24日 星期五

傅穎多仇家 [忽然1周 - 1030] 傅穎,MW,



多人妒忌我囉!(設計對白)

媽咪姐

傅穎多仇家

近年返咗大陸搵人仔嘅傅穎( Theresa)一直是非多多, Cookies拆夥都咁多年,但是非冇停過!

有傳區文詩 Angela就係同 Theresa不和嘅人,睇番 15年前舊相,有啲根據喎。

近日就有報道話佢同 Cookies幾位姊妹嘅關係唔多好,同埋已經閃嫁北京富二代。 Theresa事後就忍唔住回應報道話戒指只係戲入面嘅道具,仲大爆當年被隊友排擠,不和係事實!之不過,最近幾日媽咪姐又發現𡃁模 Naomi(馮鎵瀠)喺個人 Facebook轉發咗傅穎被排擠嘅報道,仲大爆當年傅穎喺洗手間整濕佢,又試過食飯嗰陣投訴佢等等。正所謂「空穴來風,未必無因」,仇家咁多,睇嚟傳穎真係要檢討吓喎。

Naomi數臭

同李思捷傳過緋聞嘅𡃁模 Naomi,喺 fb轉載傅穎新聞,大數同佢嘅恩怨。

鍾意就快D Share啦!