掃呢頁CODE去手機

2015年4月27日 星期一

黎明操肌論辣火頭 張家輝:信佢冇惡意 家輝,黎明,張家輝,



黎明就操肌問題拖張家輝落水,而張家輝笑言不介意黎明的「金句」:「信佢冇惡意!」

next 1/1 pre

《甜蜜蜜》是香港愛情片的經典,其中兩組鏡頭更深入民心,黎明騎單車載張曼玉暢遊廣東道(上圖),而另一幕就是張曼玉在紐約第五街重遇黎明,可惜曼玉追不到正在踩單車趕路的黎明。

next 1/1 pre

張家輝為了演出《激戰》一片操出一身肌肉成為熱話,更第二次奪得影帝寶座。

next 1/1 pre

今年二月,導演陳可辛將電影《甜蜜蜜》在大陸上映,票房亦進賬千萬人民幣(約千二萬港元)。

next 1/1 pre

向來字字珠璣的「金句王」黎明(Leon)又有新金句,今次更將「張七帝」張家輝拖落水!靠自創餐單減肥的黎明,弗爆現身《愛彼女皇盃》活動,並透露將往台灣拍攝新片。雖然近日娛圈掀起「肌男」熱潮,惟Leon直言不會在片中爆肌,因為自己非飾演拳手,更將為拍戲狂操的張家輝拖落水!

Leon說:「首先要諗吓會唔會畀人笑,要量力而為,我又唔係要學到張家輝咁,掉番轉叫張家輝拍《甜蜜蜜》,笑死人。」其後他再補多刀:「叫張家輝做《拳霸》都會畀人笑,轉體三周半踢爆交通燈,做出嚟都畀人笑。如果劇本唔會令我畀人笑我就會接,如果連自己睇完都會笑就唔會接。」

躺着也中槍的張家輝得悉後透過電話回應:「我相信佢冇惡意嘅!」

《甜蜜蜜》成愛情片經典

Leon談及的《甜蜜蜜》於1996年上映,由陳可辛執導、黎明和張曼玉主演,兩人相戀的故事及踩單車的甜蜜場面,被譽為愛情電影中的經典。《甜蜜蜜》當年除了票房勁收千五萬元外,亦獲頒多個電影獎項,在《第16屆香港電影金像獎》更一口氣橫掃九個獎項,包括最佳影片、最佳編劇和最佳男配角等,陳可辛則奪得最佳導演,張曼玉憑電影獲封金像影后及台灣金馬獎最佳女主角。

今年二月,電影相隔19年後才在大陸上映,除了重新配音,更邀請韓國人氣男團EXO中國籍成員鹿晗演唱主題曲,票房亦進賬千萬人民幣(約千二萬港元)。

鍾意就快D Share啦!