網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月14日 星期二

無綫下周重播《大時代》 股民齊喊驚! 無綫,



《大時代》鐵定下周重播,搞到網民同股民全線群情洶湧。

next 1/1 pre

《大時代》除咗有唔少經典情節。

next 1/1 pre

仲有好多經典對白。

next 1/1 pre

而秋官同劉青雲等等演員嘅演技。

next 1/1 pre

更直到依家都令好多觀眾拍手叫好。

next 1/1 pre

雖然因為《大時代》,搞到《衝上雲霄II》要讓路,但張智霖一啲都唔介意。

next 1/1 pre

同樣有份做《衝II》嘅馬國明,仲話都要追睇《大時代》。

next 1/1 pre

曾醒明好有信心咁話,秋官將會引發另一個效應!

next 1/1 pre

秋官呢排同汪明荃有新節目出街,但個股市依然向好,可能真係正如佢話齋,個咀咒已經打破咗。

next 1/1 pre

香港股市近日牛氣衝天,今日恒指更升穿28000點,猶如無綫經典劇《大時代》中的「大奇蹟日」來臨,而早於股市勁升第一日,已陸續有網民懷緬該劇,令到這套經典神劇再度翻hit。

有見及此,無綫突然決定4月21日零時12點15分開始重播《大時代》,由於當年《大時代》一度引爆「丁蟹效應」,即由1992年鄭少秋飾演「丁蟹」開始,往後幾乎每次播出由他主演的電視節目,香港恒指都會有不同程度的下跌。唔少股民得知重播消息後,即刻「喊驚」,驚青留言包括「嗱嗱聲20號前放晒佢先」、「大家小心啲呀」、「呢套神劇勁過一般秋官節目,簡直係『明燈』代表作!」

原本現時深宵時段的《衝上雲霄》播畢後,無綫計劃以張智霖、吳鎮宇主演的《衝上雲霄II》接棒,對於突然變陣,無綫企業傳訊部副總監曾醒明解話:「因應近期股市氣氛,決定播《大時代》配合熱潮。」問到會否怕「丁蟹效應」再度拖垮股市再惹非議,曾醒明說:「秋官呢個宿命已經打破咗!佢主持《Sunday靚聲王》都一排,個市仲節節上升,證明秋官即將有另一個效應開始!」

馬國明都話要追

至於鄭少秋,則透過電話回應表示,無綫重播《大》劇乃好事,並希望股民個個發達。談到近日港股狂飆,他笑謂:「雖然大家話我係明燈,但我冇受影響,平時都係老婆負責股票買賣,最近都賺到幾餐餸。(餐餐食鮑魚?)梗係豐富啦,但實際賺幾多唔知,因為係老婆負責。」而《衝II》男主角「Cool魔」張智霖,對於被丁蟹「撼低」未有介意,更笑言:「重播咋喎!」而同樣有份主演《衝II》的馬國明,則表示:「最緊要係好劇,我都一定會追!」

鍾意就快D Share啦!