掃呢頁CODE去手機

2015年4月12日 星期日

阿佘懶理舊愛嘉穎暗撻陳凱琳 「我冇留意!」 凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,佘詩曼,阿佘,陳凱琳,

阿佘及Chilam這對緋聞男女不但在台上大方合照,更不時密斟,絕無避忌!

【太陽報專訊】佘詩曼、張智霖(Chilam)、陳喬恩及唐文龍等昨日出席《十月初五的月光》電影版發布會,吸引近百傳媒採訪,期間播放阿佘和Chilam的對戲片段,曾傳緋聞的二人異口同聲表示零尷尬,而與阿佘及喬恩均有感情戲的Chilam,問到愛哪一個?他打趣說:「我兩個都鍾意。」提到舊愛鄭嘉穎與陳凱琳被《好報》踢爆拍劇擦出愛火,阿佘說:「我冇留意。(佢哋襯唔襯?)咁要睇相知先。」她又透露拍攝期間獲周家怡及洪天明等探班,談到有指與好姊妹家怡爭新加坡富豪鬧不和,她說:「唔好破壞兩姊妹感情,冇發生過。(新加坡富商?)都冇一齊去過新加坡,唔知發生咩事,一頭霧水,唔識對方。(鍾意同一類型男仔?)個個品味唔同。」

而家燕姐在發布會上再爆唐文龍當年曾追求阿佘,更支持對方重追現時單身的阿佘,傳媒就此追問唐文龍,他說:「唔係,佢大把人追(家燕姐叫你再追佢?)都咁多年好朋友。(唔係你杯茶?)唔係抗拒,識咁多年,我個朋友仲曾經同佢拍拖!」至於在戲中飾演啞巴的喬恩則表示適應手語竅門後便沒有難度,Chilam更大讚她學手語進度快。

舊愛嘉穎暗撻陳凱琳 阿佘懶理:我冇留意!陳喬恩大晒V字手勢兼騷Charm爆笑容。
鍾意就快D Share啦!